مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پر فروش ترین مدل شمع هندوانه شب یلدا

آنچه در این مقاله می خوانید...

شمع هندوانه ایفروش انواع شمع شب یلدا در فروشگاه  دیپا کالاشمع شب یلدا رااز کجا تهیه کنیم؟مدل های مختلف شمع هندوانه شب یلدا
شمع هندوانه ای

پر فروش ترین مدل شمع هندوانه شب یلدا  شمع های چهار گوش و یا خرمی هستند که در ارتفاع حدود ۱۰ سانت و قاعده حدود ۸ در ۸ سانت تولید می شود.

 

شمع هندوانه ای

فروش انواع شمع شب یلدا در فروشگاه  دیپا کالا

دیپا کالا یک فروشگاه اینترنتی است که به صورت انلاین در حوزه تخصصی شمع فعالیت دارد و انواع  محصولات شمع را با کیفیت برتر و با قیمت رقابتی عرضه می دارد.کلیه خریداران اعم از خرد و عمده می توانند از این فروشگاه خرید کنند و یا اینکه برای کسب اطلاعلت بیشتر با تلفن مجموعه تماس بگیرند تا راهنمایی لازم صورت گیرد

شمع شب یلدا

شمع شب یلدا رااز کجا تهیه کنیم؟

شمع شب یلدا از اکسسوری هایی است که در جشن یلدا مورد استفاده قرار می گیرد. این شمع ها به صورت اشکال مختلفی از هندوانه طراحی می شوند و برای آراستن سفره های شب یلدا مورد استفاده قرار می گیرند. این شمع ها به طور کلی به دو نوع تقسیم می شوند. شمع های پارافینی و شمع های موم عسلی، به عنوان انواع اصلی شمع هندوانه شب یلدا به شمار می روند. شمع های پارافینی از مواد نفتی تشکیل می شوند اما شمع های موم عسلی، ساختاری کاملا طبیعی دارند.

هر دو نوع شمع مخصوص شب یلدا هستند و برای زینت بخشیدن به جشن یلدا مورد استفاده قرار می گیرند. شمع های پارافینی قیمت کمتری نسبت به شمع های موم عسلی دارند. چرا که موم عسل ماده ای طبیعی است و برای انسان و محیط زیست، هیچ ضرری ندارد. شمع های هندوانه ای در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شوند. شما می توانید طیف متنوعی از این محصولات را در فروشگاه های مختلف مشاهده کنید.

مدل های مختلف شمع هندوانه شب یلدا

همان طور که گفته شد، شمع هندوانه شب یلدا دارای تنوع بالایی در طراحی می باشد. بعضی از این شمع ها طراحی سنتی و برخی دیگر از آن ها طراحی فانتزی یا کودکانه دارند. شما باید با توجه به سلیقه خود، یکی از این شمع ها را انتخاب کرده و خریداری نمایید. بعضی از شمع های هندوانه ای دارای قالب هستند و بعضی دیگر از آن ها بدون قالب طراحی می شوند. معمولا شمع های دارای قالب، قیمت بیشتری نسبت به شمع های معمولی دارند.

مهمترین مدل های موجود در بازار عبارت است از :

شمع هندوانه مدل گل رز ،شمع هندوانه مدل هرمی ،شمع هندوانه حروف یلدا ،شمع هندوانه مدل فانوسی ،شمع هندوانه مدل اشکال هندسی ،شمع  استوانه طرح یلدا

از دیگر معیارهای دسته بندی شمع هندوانه شب یلدا می توان به سایز و اندازه آن ها اشاره کرد. این شمع ها در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می شوند. معمولا شمع های کوچک تر دارای قیمت پایین تری نسبت به شمع های بزرگ تر هستند. این شمع ها از نظر طراحی نیز در طرح های هندوانه کامل، تکه های هندوانه، اشکال هندسی و… طراحی می شوند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

3

3 پاسخ به “پر فروش ترین مدل شمع هندوانه شب یلدا”

  1. شمع ای پر فروشی هستند .خیلی هم زیباست من پارسال ۳ تا خریدم البته مدل دیگر هم خریدم .از بازار ارزونتره خیلی هم با کیفیت و سلیقه درست می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید