مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

هندوانه شمع مخصوص شب یلدا

آنچه در این مقاله می خوانید...

چرا هندوانه شمع شب یلدا بخریم؟انواع شمع های شب یلدا را از کجا بخریم؟
هندوانه شمع

هندوانه شمع مخصوص شب یلدا شارژ شده است . شما می توانید هم اکنونن با مراجعه به کانال های ارتباطی مجموعه شمع دیپا این محصول را سفارش دهید .

هندوانه شمع

چرا هندوانه شمع شب یلدا بخریم؟

هندوانه شمع به عنوان یکی از پر مصرف ترین انواع شمع در شب های یلدا شناخته می شود. همان طور که می دانید، یکی از وسایل پر استفاده در شب یلدا شمع است. این روزها بسیاری از خانواده های ایرانی، شب یلدا را جشن می گیرند و برای آراستن سفره های یلدای خود از شمع های تزیینی استفاده می کنند. از مهم ترین میوه های شب یلدا می توان به هندوانه و انار اشاره کرد. از این رو بسیاری از افراد ترجیح می دهند روی سفره های یلدای خود از شمع های فانتزی به شکل هندوانه و انار استفاده کنند.

شمع هندوانه ایی  در طرح ها و مدل های مختلفی تولید می شود. متریال پایه در ساخت تمامی این شمع ها پارافین است. برای ساخت شمع شب یلدا در طرح های مختلف از پارافین های مرغوب موجود در بازار  استفاده می شود. شما می توانید با توجه به سلیقه خود یکی از انواع شمع مناسبتی شب یلدا را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید. قیمت این شمع ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. کیفیت پارافین، ابعاد شمع، نوع طراحی و… از مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر قیمت شمع های ساخت ما  به شمار می روند.

انواع شمع های شب یلدا را از کجا بخریم؟

با خرید  شمع شب یلدا، می توان سفره های یلدای خود را زیباتر از گذشته کنید. این شمع ها به صورت نماد هایی از شب یلدا شناخته می شوند. از شمع های هندوانه ای شب یلدا می توان برای جشن های یلدای خانگی، دانشجویی، دانش آموزی و… استفاده کرد. اگر قصد خرید انواع گوناگون شمع شب یلدا را دارید می توانید به آدرس اینترنتی www.dipakala.com مراجعه کنید. با مراجعه به این آدرس می توانید از طرح های مختلف این شمع های زینتی دیدن کنید و مورد دلخواه خود را انتخاب نمایید. امید است اطلاعات ارائه شده، زمینه آشنایی شما با کاربرد شمع هندوانه  را فراهم کرده باشد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید