مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نکاتی در مورد شمع هندوانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی در مورد شمع هندوانهشمع هندوانه چه ویژگی هایی دارد؟
شمع برای یلدا

شمع هندوانه مرسوم ترین و پر کاربرترین شمع تزئینی سفره شب یلدا می باشد .برای سفارش و تهیه این محصول کافی است از طریق تلفن ذیر با ما در تماس باشید

نکاتی در مورد شمع هندوانه

شمع هندوانه

شمع از جمله وسایل تزیینی است که سال های سال در جشن ها یا سوگواری ها کاربرد داشته است و این علاقه به استفاده از آن موجب شده تا شمع ها در طرح ها و قالب های مختلفی تولید شوند. از شمع های میوه ای به شکل شمع هندوانه، سیب، انار یا غیره گرفته تا شمع هایی با اشکال هندسی.

در ایران نیز در مراسمات و رسوم مختلفی از شمع استفاده می شود تا به مراسم زیبایی و یا حالتی عرفانی و سوگوارانه ببخشد. یکی از مراسم هایی که استفاده از شمع می تواند به آن زیبایی خاصی ببخشد، شب یلدا است. سفره شب یلدا پر از خوراکی ها و دیگر تزئیناتی است که در این شب خاص را برای هر خانواده ایرانی به یاد ماندنی کند. پس استفاده از یک شمع می تواند جلوه خاصی به این سفره های رنگارنگ ببخشد.

برای انتخاب شمع شب یلدا گزینه های مختلفی وجود دارد اما یک شمع هندوانه می تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. هندوانه از نمادهای شب یلدا است و قرار دادن شمع با طرح هندوانه بر سر سفره یلدا قطعا زیبایی آن را دو چندان می کند.

شمع هندوانه چه ویژگی هایی دارد؟

شمع هندوانه

شمع هندوانه در برند فانوس به رنگ های قرمز، سبز، مشکی و سفید تولید می شود که همان رنگ های به کار رفته و هندوانه هستند و در تولید آن تلاش شده تا با به کارگیری بهترین پارافین، یک شمع باکیفیت در اختیار افراد قرار گیرد.

برند فانوس شمع هندوانه را در اشکال و قالب های گوناگون از جمله هرمی، گل سرخ، مکعب و و غیره تولید می کند.

می توانید از طریق شماره های موجود در سایت ، با کارشناسان دیپا شمع تماس گرفته و برای خرید محصول مورد نظر خود، مشورت بگیرید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید