مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز خرید شمع تولد عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

شمع از چه موادی ساخته می شود؟فروشنده انواع شمع تولد کودکانه
شمع تولد پیچی

معمولا مغازه داران لوازم تولد و یا شیرینی فروشان شمع تولد به صورت عمده خریداری می کنند و برای آنکه قیمت نهایی خرید شان مناسب در بیاید، معمولا از مرکز خرید شمع تولد عمده خرید می کنند.

این مرکز خرید در اکثر شهر ها وجود دارد که شمعدان تزئینی دیواری و شمع تولد به صورت عمده و تعداد بالا می فروشند.

مرکز خرید شمع تولد عمده

شمع از چه موادی ساخته می شود؟

شمع از چه موادی ساخته می شود؟ در بازار انواع جاشمعی طلایی و شمع ها وجود دارد که ماده اولیه و اصلی آنها یکی می باشد و به روش های مختلفی ساخته می شود. در اینجا به معرفی موادی که با آن شمع می سازند می پردازیم.

برای ساخت شمع بسته به سلیقه هر کس مواد مختلفی نیاز است اما مواد لازم و ضروری عبارت اند از انواع قاب ها مثل قالب های بزرگ و کوچک و یا طرح دار و شکل دار، انواع عطر ها و انواع رنگ ها و غیره. اما کسانی که در شمع سازی تازه کار و مبتدی هستند، به وسایل کمتری نیاز دارند. در شمع سازی از وسایل دیگری هم می شود استفاده کرد که از مهم ترین وسایل و لوازم هستند مانند پارافین جامد و یا مات، فیتیله مخصوص شمع، استفاده از شیشه های مربا و سس به جای غالب.

پارافین از روش‌های مختلفی از نفت به دست می آید و در دستگاهها و لوازمات صنعتی برای روغن کاری آنها استفاده می شود. در عطاری ها و یا رنگ فروشی ها پارافین را می توان به صورت قالبی، خمیری و پولکی تهیه کرد. پارافین ماده ای است بی بو، بی مزه، شفاف و سفید رنگ که در دمای ۴۰ تا ۶۵ درجه سانتی گراد  تبدیل به مایع شده و ذوب می شود. پارافین با استائین  ترکیب شده و در ساختن انواع شمع تولد و سایر شمع ها مورد استفاده قرار می گیرد.

پارافین مایع به شکل ظرف هایی که در آن ریخته می شود در می آید که به آن غالب گفته می شود. برای آنکه شما قالبی ساده داشته باشید می توانید از وسایل دم دستتان استفاده کنید. وسایلی مثل ظرف ماست، ظرف آشپزخانه، لیوان پلاستیکی، پوسته تخم مرغ بدون محتوا، استکان و غیره. برای این که شما  شمعی با لایه های مختلف داشته باشید می توانید یک قسمت از قالب را به وسیله موم و پارافین پر کنید سپس بعد از سرد شدن، موم ها و پارافین هایی با رنگ های دیگری به آن اضافه کنید.

فروشنده انواع شمع تولد کودکانه

فروشنده انواع شمع تولد کودکانه فروشنده انواع شمع تولد کودکانه هنگام فروش شمع ها باید به چند نکته توجه کند.

نکته اول کیفیت شمع ها می باشد. هرچه کیفیت شمع های تولد کودکانه بیشتر باشد فروشنده ها فروش بیشتری هم خواهند داشت.

نکته دومی که یک فروشنده انواع شمع های تولد کودکانه باید دقت کند، میزان قیمت شمع ها می باشد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید