مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت شمع وارمر 100 تایی رایحه دار

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی شمع وارمر چیست؟فروش عمده شمع وارمر 100 تایی رایحه دار

شمع یک وسیله تزئینی می باشد که در گذشته از آن به عنوان یک روشنایی هم استفاده می کردند. امروزه، شمع ها با اشکال و طرحهای گوناگونی تولید می شوند که یک نمونه از آن شمع وارمر است. شمع وارمر بیشترین فروش را در بازار دارد و با قیمت های متفاوتی به فروش می رسد. قیمت شمع وارمر 100 تایی که از رایحه خوبی برخوردار است بیشتر از نمونه های معمولی و یا ساده می باشد که می توان با خرید اینترنتی آن را با قیمت کمتری هم بدست آورد.

قیمت شمع وارمر 100 تایی رایحه دار

ویژگی شمع وارمر چیست؟

ویژگی شمع وارمر چیست؟ شمع وارمر پرطرفدارترین شمع می باشد که امروزه در مکانها و محیط های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. این شمع برای تزئین بر سر میز در رستورانها و هتل ها استفاده می شود و حتی برای جشن های عقد و تولد فروش زیادی دارد.

ویژگی هایی که این شمع دارد بسیار زیاد می باشد و حتی نسبت به شمع های دیگر در زمینه های مختلفی فرق می کند. مثلا، شمع وارمر زمان سوخت بیشتری را دارد و از نظر روشنایی نور آن زیاد است و می توان ساعت ها آن را در فضایی استفاده کرد.

از دیگر ویژگی شمع وارمر داشتن رنگ بندی کاملی آن است که دارای رنگ های مشکی، آبی، قرمز، سفید و … می باشد. مثلا، از رنگ مشکی آن بیشتر در سوگواری ها و مراسمات عزا استفاده خواهد شد. همچنین، از رنگ های روشن در جشن های تولد و سالگرد ازدواج و …

جنس و نوع پارافین و نخ در تولید شمع وارمر گوناگون می باشد و این امر بستگی به نوع کیفیت آن دارد. علاوه بر این، در زمینه ارتفاع و شکل این شمع هم می توان تنوع زیادی را دید که به صورت قلب، گرد و … وجود دارند.

شمع وارمر دارای ظرفی و یا قالبی آلومینیومی مخصوص است که هنگام آب شدن در آن جمع می شود و اضافات آن روی زمین ریخته نخواهد شد. برای همین، از نظر بهداشتی هم این شمع بهتر از نمونه های دیگر می باشد.

از نظر زیبایی هم شمع وارمر حرف اول را می زند و هنگامی که روشن است حس خوبی را به فرد منتقل می کند. برای همین، در بیشتر خانه ها این شمع به هنگام صرف شام روی میز غذا خوری قرار می گیرد.

فروش عمده شمع وارمر 100 تایی رایحه دار

فروش عمده شمع وارمر 100 تایی رایحه دار شمع وارمر در دو نوع رایحه دار و بدون رایحه تولید می شود که فروش آن بسیار زیاد است. این شمع در بسته بندی های مختلف و متنوعی وجود دارد که گاهی این بسته ها شامل یک رنگ و گاهی هم ترکیبی از رنگ ها می باشند.

فروش شمع وارمر این روزها به صورت اینترنتی هم انجام می شود که مشتریان می توانند برای خرید آن با این مرکز فروش معتبر ارتباط بگیرند و بهترین و باکیفیت ترین شمع ها را سفارش دهند.

شما می توانید با هزینه های کم به شمع وارمر رایحه دار جدید و زیبا با زمان سوخت بالا و کیفیت درجه یک برسید و آن را بطور عمده خریداری نمایید و درب منزل تحویل گیرید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید