مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت شمع وارمر گرد ۵۰ تایی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع شمع وارمرتولیدی شمع وارمر دایره ای معطر

قیمت جاشمعی چینی و شمع وارمر گرد ۵۰ تایی، بستگی به عوامل مختلفی دارد؛ مثلاً شرکت سازنده، نوع عرضه، کیفیت محصول و دیگر مسائلی از این دست.

اما انواع شمع وارمر هست که در رنگ های گوناگونی ساخته می شوند. باید گفت، تولیدی شمع وارمر، سعی می کند تا از بهترین مواد اولیه، نوع مرغوب کالا را آماده عرضه کند که در زیر به شرح آن می پردازیم.قیمت شمع وارمر گرد 50 تایی

معرفی انواع شمع وارمر

معرفی انواع شمع وارمر برای معرفی انواع جاشمعی سفالی و شمع وارمر باید بگوییم که این محصولات به شکل معطر و ساده عرضه می شوند. همچنین اشکال مختلفی هم می توانند داشته باشند که از آن جمله گرد، طرح قلب، پنج ضلعی و غیره هستند. از طرفی، از جمله لوازم جذاب و پرکاربرد هم محسوب می شود که جنبه دکوراتیو نیز دارد.

آنان طرفداران زیادی داشته و افزون بر این که در خانه ها به کار گرفته می شوند، می توان در کافی شاپ ها، رستوران ها، اداره و سایر مکان های دیگر نیز استفاده کرد. این محصولات مخصوص جشن های تولید، عروسی، نامزدی و … نیز می باشند. این شمع ها نیز مانند سایر کالاهای مشابه، از پارافین که نوع ماده نفتی است، ساخته می شوند.

آنان را عموماً در قالب های کوچک مخصوص قرار می دهند که بیشتر از جنس پلاستیک و یا فلزات نازک هستند. این محفظه ها جلوی ماده آب شده و پخش آن را در روی سطوح دیگر می گیرد. در هر صورت می توان این نوع از کالای تزئینی بسیار شیک را در رنگ های زیر به دست آورد:

  • شمع وارمر قرمز
  • شمع وارمر مشکی
  • شمع وارمر سفید
  • شمع وارمر سبز
  • شمع وارمر طلایی
  • شمع وارمر آبی

تولیدی شمع وارمر دایره ای معطر

تولیدی شمع وارمر دایره ای معطر شرکت تولیدی شمع وارمر دایره ای معطر، از اسانس های مختلفی در ساخت محصولاتی از این قبیل استفاده می کند. عموماً کارخانه سعی می نمایند در کنار جنبه های ظاهری، این کمبود را نیز بر‌ طرف کند. شمع معطر می توان رایحه های اکالیپتوس، اسطوخودوس، قهوه، زنبق آفریقایی، میوه های آفریقایی و غیره را داشته باشد.

شمع وارمر معطر را عموماً در بسته بندی های متنوعی قرار می دهند و که نوع دایره ای آن از فروش مناسبی برخوردار می باشد. از جانبی، چنین محصولاتی را به شکل عمده ای نیز عرضه می کنند که می توان با مراجعه به بهترین عرضه کننده، تولیدات شرکت برتر در این حوزه را به دست آورد.

چنین شمع هایی از نظر کیفی نیز متفاوت هستند و محصولات درجه یک، افزون بر رایحه واقعی، عمر طولانی ای دارند و خود به خود خاموش نمی شوند. تولیدی این شمع ها در بسته های رنگی و تزیین شده، کالا را ارائه می دهد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید