مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت شمع قلمی ۲۰ سانتی چقدر است؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید شمع قلمی ۲۰ سانتی ارزان
شمع قلمی 20 سانتی

قیمت شمع قلمی ۲۰ سانتی چقدر است؟برای جواب به این سوال کافی است با  شماره تماس کارشناسان ما که  در سایت درج شده تماس بگیرید.

خرید شمع قلمی ۲۰ سانتی ارزان

یکی از مهمترین عوامل موثر بر قیمت شمع قلمی ۲۰ سانتی کیفیت شمع مورد نظر است. کیفیت شمع های قلمی ۲۰ سانتی نیز به عوامل مختلف از جمله کیفیت پارافین مورد استفاده برای تولید محصول و فیتیله شمع وابسته می باشد. در ادامه قصد داریم عوامل موثر بر قیمت خرید شمع قلمی ۲۰ سانتی را به صورت مختصر مورد بررسی قرار دهیم.

کیفیت پارافین موثر بر قیمت شمع قلمی ۲۰ سانتی

اکثر تولیدکنندگان شمع  قلمی را با استفاده از پارافینی تولید می کنند که درصد چربی آن حدود ۳ تا ۵% است. اما دیپا شمع که یکی از تولیدکنندگان معتبر شمع های قلمی در رنگ های مختلف می باشد این محصول را با استفاده از پارافین ۱ % تولید می کند. این نکته را به خاطر داشته باشید که درصد چربی پارافین مورد استفاده برای تولید شمع های قلمی با کیفیت آن ها رابطه مستقیم دارد.

شمع قلمی ساده

فیتیله شمع

یکی دیگر از موارد بسیار موثر بر قیمت خرید شمع قلمی ۲۰ سانتی، فیتیله آن می باشد. برای تولید فیتیله به طور معمول از نخ پنبه استفاده می شود. از آنجا که شمع های دیپا شمع با استفاده از نخ پنبه تولید شده اند مدت زمان سوخت بیشتری دارند و به صورت مطلوب می سوزند.

در صورتی که مشتریان شما افرادی هستند که به دنبال شمع های متفاوت می باشند می توانید پس از استعلام قیمت  آن را از مجموعه دیپا خریداری نمایید. از مهمترین ویژگی های این شمع ها می توان به دیرسوز بودن، بدون بو و دود بودن آن ها اشاره کرد. شما می توانید ارزان ترین شمع های قلمی ۲۰ سانتی را با کیفیت عالی و بسته بندی های ۱۲ تایی از دیپا شمع خریداری نمایید. ذوق و سلیقه افراد متخصص این مجموعه باعث شده است تا شمع های بسیار زیبا در این مجموعه تولید شوند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید