مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت استثنایی شمع قلمی پیچی

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت ساخت شمع قلمی پیچیتولید عمده شمع قلمی پیچی
شمع قلمی پیچ

خرید اینترنتی جاشمعی سفالی و شمع قلمی پیچی ۲۰ و ۳۰سانتی در بسته های ۱۲ تایی با قیمت استثنایی و ارزان و رنگ های متنوع در سایت ما فراهم شده است .جهت سفارش و خرید با ما تماس بگیرید .

شمع قلمی پیچی

کیفیت ساخت شمع قلمی پیچی

شمع قلمی پیچی

 

امروزه برای ساخت شمع های قلمی در تیراژ بالا اعم از صاف و پیچ از قالب های صنعتی و یا ماشین های  صنعتی تولید شمع قلمی استفاده می کنند.

برای ساخت شمع پیچی ، پارافین ذوب شده را به داخل قالب صنعتی پیچ می ریزند و پس از مدتی که پارافین سرد شد ، قالب را باز می کنند و شمع را از داخل ان بیرون می اورند.شمع ها را در سلفون مخصوص قرار داده و انرا را با دمنده گرمایی (سشوار ) وکیوم می کنند.یکی از محاسن ساخت شمع  با قالب صنعتی یکدست بودن سطح شمع و نبود هیچ گونه ناهمواری است.

شمع قلمی پیچی

تولید عمده شمع قلمی پیچی

تولید عمده جاشمعی چینی و شمع قلمی پیچی در اندازه های ۲۰ سانت و ۳۰ سانت و در بسته های ۱۲ تایی توسط تولید کنندگان مطرح ایرانی انجام می شود  و ما مفتخریم که در سایت دیپا شمع  محصولات انها را عرضه نماییم .این گونه شمع ها از کیفیت قابل قبولی برخوردار است که از نظر وزنی هم در مقایسه مدل صاف ، وزن کمتر و قیمت ارزان تری دارد.در کنار فروش شمع های صاف ، این گونه شمع ها هم مشتریان خاص خود را دارد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید