مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ویژه شمع وارمر ارزان 100 عددی

آنچه در این مقاله می خوانید...

از شمع وارمر بیشتر بدانیدسفارش شمع وارمر ارزان بسته ای 100 عددی

فروش ویژه شمع وارمر ارزان ۱۰۰ عددی به صورت عمده به مکان هایی مانند تالارهای پذیرایی و فروشگاه های لوازم تزئیناتی صورت می گیرد. این محصول در رنگ بندی گوناگونی ارائه می گردد ولی برای جلوه بهتر استفاده از نوع سفید یا بی رنگ این محصول افزایش یافته است. قرارگیری شمع وارمر روشن در کف زمین، روی آب و … سبب افزایش کارایی محصول مزبور و در نتیجه فروش بیشتر شده است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

فروش ویژه شمع وارمر ارزان 100 عددی

از شمع وارمر بیشتر بدانید

از شمع وارمر بیشتر بدانید

بیشتر افرادی که اقدام به خرید شمع وارمر دارند عموما جهت مصرف در مکان ها و موارد مختلفی، انواع آنها را تهیه می کنند. از این رو با مطالعه ادامه مطلب از شمع وارمر بیشتر بدانید.

این محصول عموما به شمع سکه ای نیز معروف می باشد. شمع های وارمر از پارافین های مایع تولید شده و در قالب های کوچک با نخ فیتیله کوچک ارائه می شوند. رنگ بندی این محصولات با استفاده از اضافه کردن رنگ مصنوعی به پارافین صورت می گیرد.

قالب بدنه این محصول عموما از جنس آلومینیوم می باشد که امکان شناور ماندن آن در روی آب جهت تزیینات مختلف را ایجاد می کند.

امروزه در تولید این محصول خلاقیت هایی نیز وجود دارد. استفاده از اکلیل و مواد پودری رنگی در تولید شمع می تواند طرح ها و مدل های بی نظیر و زیبایی را به وجود بیاورد.

این محصول مدت زمان بیشتری را روشن مانده و از امر بستگی زیادی به کیفیت محصول و مواد اولیه به کار رفته دارد. استفاده از پارافین های درجه یک می تواند محصولی با کیفیتی عالی را به دست داده و در نتیجه فروش عالی را به دنبال داشته باشد.

سفارش شمع وارمر ارزان بسته ای 100 عددی

سفارش شمع وارمر ارزان بسته ای 100 عددی

سفارش شمع وارمر ارزان بسته بندی ۱۰۰ عددی با رنگ بندی مختلف عموما با قیمت های مختلفی صورت می گیرد. قیمت این محصول بسته به کیفیت و برند تولیدی دارد. 

خریداران عمده این محصول فعالیت های مختلفی در مجالس های گوناگون مانند تولد و عروسی دارند. از این رو سفارش عمده این محصولات می تواند منجر به صرفه اقتصادی عالی شود.

شمع وارمر 100 عددی عموما در بسته بندی هایی صورت می گیرد که در حین حمل و نقل و جا‌به‌جایی هیچگونه آسیبی به محصول نرسد. عموما خرید شمع بسته ای به صورت تک رنگ صورت می گیرد. تولید کنندگان این محصول جهت جذب خریدار در شمع وارمر بسته ای رنگ های مختلفی را قرار داده اند تا افراد علاقه مند بتوانند از رنگ های گوناگون این محصول با خرید یک بسته از شمع بهره ببرند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید