مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش ورق موم عسل در بازاربه قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش شمع موم عسل در فروشگاه دیپا شمعفروش عمده ورق موم عسل در دیپا شمع

فروش ورق موم عسل در بازاربه قیمت عمده  و در رنگ های مختلف و زیبا انجام می شود.دیپا شمع هم یکی از فروشندگان عمده ورق موم عسل است .جهت استعلام قیمت و خرید کافی است با مجموعه ما تماس بگیرید.

 

ورق موم عسل

فروش شمع موم عسل در فروشگاه دیپا شمع

موم زنبور عسل محصولی است که از لانه زنبوری زنبور عسل و دیگر زنبورها تهیه می شود. مخلوط کردن روغن گرده به موم لانه زنبوری ، موم سفید را به رنگ زرد یا قهوه ای تبدیل می کند. موم زنبور عسل برای کلسترول بالا ، درد ، عفونت های قارچی پوست و سایر شرایط استفاده می شود.تفاوت بین موم ها اندک است: موم زنبور زرد کاملاً تصفیه شده است ، در حالی که موم سفید به طور طبیعی با قرار دادن آن در لایه های نازک در معرض هوا ، نور خورشید و رطوبت سفید می شود. … افزودن موم زنبور عسل به اکثر پایه های ذوب و ریختن در واقع باعث نرم شدن آن می شود

هنگامی که شمع های موم زنبور عسل می سوزند ، هوا را مانند یک تصفیه کننده طبیعی عالی و طبیعی تمیز می کنند.  هنگام سوختن  موم عسل های طبیعی یون های منفی تولید می کند. این یونهای منفی به یونهای مثبت متصل می شوند (مانند گرد و غبار ، کپک ، بو ، سموم) که در هوا شناور هستند و در این فرایند هوا را تمیز می کنند.

شمع موم عسل رنگی

فروش عمده ورق موم عسل در دیپا شمع

با توجه به اینکه ورق های موم عسل را از موم طبیعی زنبور عسل تهیه می کنند گرانتر از  پارافین  است.ورق های موم عسل توسط دستگاه های مخصوص اجدار شده و سپس در اندازه های معین برش می خورند

در دیپا شمع شما خریدار گرامی می توانید انواع رنگ های مختلف موم عسل را با قیمت بسیار مناسب و استثنایی خریداری و در اسرع وقت تحویل گیرید .تمام سفارشات مشتریان به شکل صحیح بسته بندی شده و از طریق پست ارسال می گردد.

 

ورق موم عسل

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید