مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم شمع قلمی بلند

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارتفاع انواع شمع قلمی بلندفروشنده معتبر انواع شمع قلمی بلند طلایی
شمع قلمی بلند

شمع قلمی بلند در اندازه ۳۰ سانت در پوشش سلفونی و در بسته بندی ۱۲ تایی به طور مستقیم و بدون واسطه به قیمت کارخانه عرضه می گردد.

شمع قلمی بلند

 

ارتفاع انواع شمع قلمی بلند

تولید کنندگان به طور معمول ، شمع قلمی را در دو اندازه ۲۰ و ۳۰ سانت تولید می کنند.هرچند که اندازه ۲۵ سانت آن نیز تولید می شود ولی دو اندازه گفته شده از استقبال بیشتری برخوردار است. هر دو نوع  از نظر کیفیت پارافین استفاده شده هیچ گونه تفاوتی با همدیگر ندارند ولی انتخاب شمع قلمی ۲۰ یا ۳۰ سانت بر اساس سلیقه مشتریان می باشد و آنها هستند که تعیین می کنند کدامیک را خریداری نمایند .به خاطر همین  به شما خریداران محترم عمده شمع  قلمی ، پیشنهاد می کنیم از هر دو نوع سفارش خرید دهید.

فروشنده معتبر انواع شمع قلمی بلند طلایی

شمع قلمی طلاییمجموعه دیپا شمع به مانند سایر فروشندگان معتبر شمع قلمی می کوشد با توجه به ارتباطی که با همه تولیدکنندگان و تامین کنندگان شمع دارد جدیدترین و با کیفیت ترین محصولات را تهیه نماید و از این جهت پاسخگوی خریداران با طیف وسیعی از سلایق و علاقه ها باشد.با توجه به اینکه رنگ طلایی یکی از خاص ترین رنگ ها در بین شمع قلمی رنگی می باشد این مجموعه توانسته از بین تولید کنندگان بهترین و با کیفیت ترین نمونه های شمع طلایی را انتخاب و به خریداران محترم معرفی نماید.

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید