مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده ورق موم عسل

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش عمده ورق موم عسل به قیمت کارخانهقیمت عمده ورق موم عسل در دیپا شمعتولید شمع
ورق موم عسل

عمده ورق موم عسل را با کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب از دیپا شمع خریداری نمایید.ابعاد این ورق ۱۸ در ۲۸ سانت می باشد.تنوع رنگ نیز حدود ۴۰ رنگ می باشد.

فروش عمده ورق موم عسل به قیمت کارخانه

ورق موم عسل

یکی از اشکال پرکاربرد موم عسل در طبیعت به صورت ورقه ای می باشد. موم های ورقه ای معمولا پس از حرارت دیدن در تولید انواع مختلف کرم، محصولات آرایشی و شمع مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از ورق موم  در این محصولات باعث استحکام آن ها می شود. امروزه فروش عمده ورق موم عسل در فروشگاه ها و شرکت های بسیار زیادی انجام می گیرد.

امروزه فروشگاه های زیادی به صورت اینترنتی اقدام به فروش عمده ورق  نموده اند. دیپا شمع یکی از تولیدکنندگان و فروشندگان مشهور این محصول می باشد. این شرکت ورق موم را در رنگ های مختلف به صورت عمده به مشتریان خود می فروشد. شما می توانید با کارشناسان و متخصصان این شرکت تماس گرفته و قیمت این محصول را استعلام نمایید.

قیمت عمده ورق موم عسل در دیپا شمع

این ورق ها با استفاده از موم طبیعی زنبور عسل تهیه می شوند از این رو قیمت فروش عمده آن در مقایسه با پارافین گران تر است. با استفاده از دستگاه های مخصوص ورق آجدار می شوند و در اندازه های مشخص برش داده می شوند.

دیپا شمع اقدام به فروش عمده این نوع محصول در رنگ های متنوع با قیمت بسیار مناسب و استثنایی نموده است. برای خرید از این شرکت تنها کافی است وارد سایت شده و سفارش خود را ثبت نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید. تمامی سفارشات مشتریان این شرکت به صورت اصولی بسته بندی می شوند و از طریق پست به دست مشتریان می رسد.

تولید شمع

 

شمع های موم زنبور در زمان سوختن قادر به تصفیه کردن هوای اطراف می باشند و از این رو به عنوان یک تصفیه کننده طبیعی و عالی شناخته می شوند. سوختن موم عسل باعث آزاد سازی یون های مثبت در هوا شده، این یون ها، یون های مثبت موجود در فضا را به خود جذب کرده و در نهایت باعث پاکسازی هوا می شوند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید