مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده شمع قلمی طلایی رنگ ۳۰ سانت

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات شمع قلمی طلاییعرضه کننده شمع قلمی طلایی ۳۰سانت

شمع قلمی طلایی از جمله محصولاتی است که غالباً به عنوان عنصری دکوراتیو در نظر گرفته می شود و نمونه‌ های ۳۰ سانتی این محصول نیز متقاضیان بیشتری را به خود اختصاص داده اند.

از همین جهت شمع قلمی طلایی رنگ ۳۰ سانتی نیز به صورت عمده در بازار های مربوطه عرضه می شوند.

در واقع فروش عمده جاشمعی لیان و شمع قلمی طلایی موجب می‌ شود تا این محصول با قیمت مناسب تری در اختیار خریداران قرار بگیرد.

فروش عمده شمع قلمی طلایی رنگ 30 سانت

خصوصیات شمع قلمی طلایی

خصوصیات شمع قلمی طلایی جاشمعی مسی و شمع طلایی قلمی، زیبا ترین نمونه های شمع هایی است که تاثیر بسیار مثبتی در زیبایی محیط اطراف خود می گذارد.

سوخت طولانی مدت این دسته از شمع ها از جمله خصوصیاتی است که همواره مد نظر خریداران و همچنین تولید کنندگان این محصول، قرار دارد.

همچنین این دسته از شمع ها پس از مدتی سوختن، در دما های مختلف محیطی به هیچ عنوان شکل ظاهری شان تغییر نمی کند.

از جمله یکی از نمونه های شمع های قلمی نمونه های عطری آن ها می باشد که قابلیت پراکندن عطر شمع هنگام سوختن دارند. این ویژگی از جمله خصوصیات مهم این نوع از شمع ها به حساب می‌ آید.

از دیگر خصوصیاتی که نشان دهنده کیفیت و مرغوبیت شمع طلایی قلمی می‌ باشد، این است که به نحوی بسوزد که به هیچ عنوان اشک ندهد و شکل ظاهری آن تا پایان تغییر نکند. این شمع ها تنها تغییری که می‌توانند داشته باشند این است که پس از مدتی سوختن کاهش ارتفاع خواهند داشت.

همچنین اندازه و جنس فیتیله مورد استفاده در این نوع شمع ها، از جمله مهم ترین خصوصیات این محصول به حساب می آیند. زیرا شمع هایی که از مرغوب ترین جنس فیتیله تولید شده‌ اند، به درستی می سوزند و به هیچ عنوان دوده ایجاد نمی کنند. زیرا فیتیله‌ای آنان به قاعده و اندازه می سوزد و کوتاه نمی‌ شود.

نوع جنس و مرغوبیت پارافین بکار رفته در ساختار شمع طلایی قلمی نیز یکی از مهم ترین خصوصیاتی است که همواره مورد توجه تولید کنندگان و مصرف کنندگان این محصول قرار می گیرد. به طور کلی پارافین هایی که از شفافیت بالایی برخوردار اند، کیفیت بالا تری دارند.

عرضه کننده شمع قلمی طلایی ۳۰سانت

عرضه کننده شمع قلمی طلایی 30سانت شمع ۳۰ سانت طلایی قلمی، جزو یکی از پر فروش ترین انواع شمع های تزیینی است و بازار فروش آن همراه با رونق بالایی مواجه است. لذا عرضه این محصول توسط عرضه کنندگان بسیاری در اقصی نقاط کشور به انجام می رسد تا مصرف کنندگان بتوانند به این محصول به راحتی دسترسی داشته باشند.

این سایت یکی از عرضه‌ کنندگان شمع قلمی طلایی ۳۰ سانتی محسوب می‌ شود که مرغوب ترین نمونه از این محصول را با قیمت مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌ دهد. اگر قصد خرید این محصول دارید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌ ها و شرایط خرید انواع شمع طلایی می توانید با کارشناسان فروش سایت تماس بگیرید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید