مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش شمع عزاداری ویژه مراسم سوگواری و عزا

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل های متنوع شمع عزاداری کدامند ؟ویژگی شمع‌های عزاداری چیست؟چگونه شمع عزاداری را آنلاین خریداری کنیم؟
شمع سیاه

فروش جاشمعی دوتایی و شمع عزاداری ویژه مراسم عزاداری با قیمت مناسب و شرایط ویژه  در سایت دیپا شمع مهیا گشته است .خریداران محترم می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و ثبت سفارش با ما در تماس باشند.

شمع عزاداری

مدل های متنوع شمع عزاداری کدامند ؟

شمع عزاداری

شمع عزاداری از دیگر شمع‌های پرفروش است. این شمع با توجه به هدفی که از آن استفاده می‌شود فقط در رنگ مشکی موجود است اما در طرح‌ها و شکل‌های مختلف دیگری نیز تولید می‌شود.

از انواع جاشمعی دیوارکوب و شمع می‌توان به شمع لاله، شمع لاله ۶ تایی، شمع بلند  یا قلمی مشکی  در دو نوع صاف و پیچ و یا استوانه ایی  اشاره کرد. در برخی از مواقع برخی تمایل به خرید شمع وارمر سکه‌ای مشکی و شمع وارمر بلند نیز برای مراسم‌های سوگواری دارند.

ویژگی شمع‌های عزاداری چیست؟

شمع به دلیل استفاده متفاوتی که دارد باید ویژگی‌های خاصی نیز داشته باشد. برای مثال اکثر این شمع‌ها باید بدون بو، بدون اشک و … باشند. معمولا از شمع لاله و شمع لاله ۶ تایی که به صورت ۲۴ عددی در بازار موجود است برای برگزاری مراسم‌های سوگواری مذهبی مانند شام غریبان بیشتر استفاده می‌شود. شمع بلند مشکی نیز از دیگر شمع‌های پرکاربرد عزاداری است.

چگونه شمع عزاداری را آنلاین خریداری کنیم؟

شمع عزاداری

برای خرید شمع به صورت آنلاین روش‌های مختلفی وجود دارد اما قبل از هر چیزی باید درباره قیمت آن اطلاعات کافی داشته باشید. اگر قصد خرید شمع ارزان به صورت آنلاین را دارید، کافی است با دیپا شمع تماس بگیرید تا شما را برای خرید بهترین و ارزان‌ترین شمع بلند مشکی یا شمع لاله راهنمایی کند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید