مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه شمع قلمی متالیک رنگ مشکی

آنچه در این مقاله می خوانید...

سایز بزرگ شمع قلمی متالیکتولید ارزان شمع قلمی متالیک
شمع بلندمشکی

دیپا شمع بعنوان فروشگاه جامع ، شمع قلمی متالیک رنگ مشکی را در بسته بندی ۱۲ تایی سلفونی جهت برگزاری مراسم سوگواری با قیمت استثنایی به فروش می رساند.جهت اطلاعات بیشتر با  تلفن مجموعه تماس حاصل نمایید.

شمع قلمی متالیک

سایز بزرگ شمع قلمی متالیک

شمع قلمی متالیک

اگر سری به بازار شمع قلمی زده باشید انواع شمع قلمی را در بازار می بینید. مدل شمع های موجود در بازار تنوع چندان زیادی ندارند. از نظر اندازه یا همان طول قدی شمع معمولا دو سایز کوچک ۲۰ سانتی متری و سایز بزرگ ۳۰ سانتی متری موجود است .این اندازه در تولید شمع های رنگی و اگلیلی و یا رنگی متالیک نیز دیده می شود و فرقی ندارد .کافی است شما اندازه شمع و رنگ مورد نظر خود را سفارش داده و ان را خریداری نمایید

تولید ارزان شمع قلمی متالیک

شمع قلمی متالیک

تولید ارزان شمع قلمی متالیک به عوامل مختلفی بستگی دارد.مهمترین عامل تاثیر گذار کیفیت پارافین مصرفی می باشد و عمده پارافین موجود در بازار که در کار شمع سازی استفاده می شود پارافین ۳ تا ۵ در صد می باشد.حال ممکن است تعدادی از تولید کنندگان با پارافین زیر ۳ در صد تولید شمع کنند که از کیفیت بالاتری برخوردار است .خرید مواد اولیه مرتبط با شمع قلمی در حجم بالا نیز به کاهش هزینه تمام شده  تولید شمع نیز کمک می کند. به هر حال تولید کنندگان سعی دارند با ارتقاء بهره وری به تولید شمع ارزان و عرضه ان در بازار اهتمام داشته باشند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید