مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده شمع تولد پایه دار ریز رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره شمع ریز پایه دارخرید عمده شمع پایه دار ریز رنگی

در جشن تولد مهمترین چیز که به این جشن صفا می دهد و کودکان را به وجد می آورد مرحله فوت کردن شمع است هر کسی در هر رده سنی این کار را دوست دارد اما بهتر است برای این کار از شمع تولد پایه دار استفاده شود چون این شمع ها زیبا هستند و طرفداران زیادی دارند.

فروشنده جاشمعی سیلور و شمع تولد پایه دار ریز رنگی آنها را با قیمت های مناسبی به فروش می رساند.

همه چیز درباره شمع ریز پایه دار

شمع پایه دار از بهترین و زیباترین شمع های موجود در بازار هستند که مشتریان زیادی در پی خرید این نوع شمع ها هستند ولی اگر بخواهید این شمع را خریداری کنید بهتر است همه چیز را درباره شمع ریز پایه دار بدانید.
این شمع از جنس پارافین است و درون خود یک نخ دارد که آغشته به موادی است که به خوبی بسوزد این شمع ها انواع مختلفی دارند مانند شمع ریز رنگی که در انواع رنگ های سبز ،زرد، قرمز و ..تولید شده اند و در طرح های مختلفی وجود دارند مانند دایره، استوانه، قلبی، مربع و به شکل گلهای مختلف که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.

این شمع  در طرح های زیبایی ساخته شده اند که برخی از آنها درون شمع تکه های از مروارید یا کاغذ های رنگی زیبا و وسایل کوچک تزیینی دارند که به این کالا زیبایی دو چندانی داده است و اینکه پایه های کوچکی دارد که می توان آنرا بر روی کیک گذاشت بدون آنکه به این کیک آسیبی برسد.

برخی از این مدل ها نیز طوری هستند که بعد از فوت کردن دوباره خود به خود روشن می شوند که این کار هر کودکی را به وجد می آورد و تا آخر مهمانی سرحال خواهد بود.

خرید عمده شمع پایه دار ریز رنگی

خرید جاشمعی شامپاینی و شمع رنگی برای مناسبت های مختلفی لازم است مناسبتی مانند تولد، جشن عقد یا عروسی، جشن فارغ التحصیلی دانش آموزان دبستانی یا دانشگاهی و انواع جشن های دیگر که به شمع های رنگی زیادی احتیاج است و اگر بخواهید کسی را سورپرایز کنید باید کلی شمع بخرید تا به این مقصد برسید وگرنه سورپرایز بدون شمع معنا ندارد پس با خرید عمده شمع پایه دار ریز رنگی یک خاطره دل انگیز برای عزیزان خود بسازید.

خرید عمده این نوع محصول برای کسانی که مشتری این جنس باشند با تخفیف ویژه ای همراه است و قیمت جنس عمده بسیار ارزان تر از خرید تکی این محصول است و قیمت این کالا تا حدودی بر مبنای طرح و رنگ و مقدار مواد اولیه آن است.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید