مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عکس شمع قلمی ۲۰ سانتی دیپاشمع

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشاهده عکس شمع قلمیویژگی های شمع قلمی با کیفیت
عکس شمع قلمی

عکس شمع قلمی ۲۰ سانتی دیپاشمع را می توانید در این سایت ببینید و رنگ دلخواه خود را انتخاب کرده و سپس انرا سفارش دهید.

عکس شمع قلمی

 

مشاهده عکس شمع قلمی

عکس شمع قلمی نشان دهنده مدل و نوع شمع مورد نظر است. همانطور که می دانید امروزه افراد بسیاری به روشن کردن شمع علاقه دارند. بسیاری از بانوان با دیزاین انواع شمع در منزل، حس و حال جالبی را به خانه می آورند. ما با ارائه متنوع ترین و جذاب ترین شمع ها رضایت مشتریان را جلب کرده ایم.

عکس شمع قلمی به همراه رنگ بندی متنوع آن را می توانید در سایت مشاهده و بررسی کنید. شما باید متناسب با نیازتان یک رنگ مناسب از شمع ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال شمع قلمی سفید برای جشن های عروسی و تولد ها و شمع قلمی مشکی برای عزاداری استفاده می شود.

عکس شمع قلمی به همراه دیگر ویژگی های شمع در سایت نوشته شده است تا افراد با آگاهی از رنگ، ابعاد و جنس، محصول دلخواه را خریداری کنند. امروزه تولید کنندگان با در نظر گرفتن سلیقه افراد گوناگون، انواع شمع قلمی، فانتزی را در رنگ های متنوع تولید و به بازار عرضه می کنند.

ویژگی های شمع قلمی با کیفیت

قیمت شمع قلمی متناسب با سایز و مواد اولیه شمع مشخص می شود. این نوع شمع ها دارای سایز ۲۰ سانتی متری هستند و به دلیل کیفیت بالا مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند. پارافین استفاده شده در این شمع ها یک درصدی هستند بنابراین می توانند به مدت طولانی بدون تولید دود و اشک روشن بمانند.شمع قلمی به صورت سلفون پیچ شده و در جعبه های ۱۲ تایی بسته بندی می گردند.در صورتی که برای مصارف شخصی  و یا کاری خود می خواهید مثلا صاحب تالار  هستید و یا برگزار کننده مراسم های عروسی هستید و نیازی به بسته بندی ۱۲ تایی ان ندارید می توانید در هنگام سفارش یاداوری کنید  تا به صورت فله ایی و با رعایت اصول بسته بندی سفارش شما را اماده کنیم

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید