مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده شمع وارمردار تزیینی

آنچه در این مقاله می خوانید...

اندازه استاندارد شمع وارمردار معطرفروشنده عمده شمع وارمردار استوانه ای
شمع وارمردار

ساخت شمعدان تزئینی دیواری وشمع وارمر دار استوانه ای تزیینی در اندازه و سایز مختلف و رنگ های سفید ، مشکی ، طلایی ، قرمز و …توسط سایت دیپا شمع انجام می شود.مشتریان عزیز می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر و نحوه سفارش از طریق کانال های ارتباطی با ما تماس بگیرند.

شمع وارمردار

اندازه استاندارد شمع وارمردار معطر

شمع وارمر دار

یک دسته از شمع های موجود در بازار که به شمع قطور نیز معروف هستند، شمع استوانه ای است.معمولا شمع های استوانه ای را در دو مدل ساده و وارمر دار می سازند.در نوع وارمردار فضایی به اندازه ارتفاع و قطر شمع وارمر در بالای شمع وجود دارد که شمع وارمر را در ان قرار می دهند. از مزایای این شمع سوختن خود شمع وارمر هست که با تمام شدن ان ، می توان شمع دیگری را جای آن قرار داد و شمع استوانه ای هیچ گونه تغییری ندارد.

بعضی از سازندگان جاشمعی طلایی و شمع علاوه بر ساخت شمع استوانه ای معمولی ، از قالب های طرح دار و یا اشکال و تصاویر بر روی شمع استفاده می کنندکه اینکار به زیبا شدن ظاهر شمع خیلی کمک می کند.اندازه شمع استوانه ای از استاندارد خاصی برخوردارنیست بیشتربا توجه به سلیقه مشتری در هر ابعادی ساخته می شود.دربازار معمولا ست سه تایی از شمع استوانه ایی در  ۳سایز ۹،۵ و ۱۳ سانت با قطر ۵ سانت موجود است.

فروشنده عمده شمع وارمردار استوانه ای

شمع وارمر دار

سفارش و ساخت شمع وارمردار استوانه ای توسط این مجموعه انجام می شود.از انجاییکه ساخت این شمع به طور عمده و سری انجام نمی شود و بیشتر کار دست هنرمندان این رشته است ، در صورت نیاز ، می بایست سفارش خود را چند روز جلوتر ثبت نمایید تا بتوانیم با توجه به تعداد سفارش شما ، به موقع تحویل نماییم.مهمترین امتیازی که مجموع ما دارد تولید و عرضه مستقیم خود محصول است که خریداران محترم می توانند بدون واسطه و مطمئن و  با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید