مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم شمع قلمی ۲۰ سانتی تولد

آنچه در این مقاله می خوانید...

صفر تا صد شمع ۲۰ سانتیتولید شمع قلمی ۲۰ سانتی تولد

عرضه مستقیم جاشمعی پلی استر و شمع قلمی ۲۰ سانتی تولد با قیمت های کمتری از سطح بازار صورت می گیرد.

خریداران عمده این محصول با تهیه مستقیم تعداد بالای شمع های مزبور می توانند کاهش قابل توجهی از هزینه خرید را شاهد باشند.

این محصول در رنگ های شاد نظیر قرمز و زرد به صورت ساده و اکلیل دار به بازار داخلی ارائه می شوند. قیمت محصولات اکلیلی و طرح دار این محصول بیشتر از نوع ساده بوده و پر فروش تر از دیگر اشکال می باشد.

عرضه مستقیم شمع قلمی 20 سانتی تولد

صفر تا صد شمع ۲۰ سانتی

صفر تا صد شمع 20 سانتی

امروزه شمع های مختلفی جهت مصارف گوناگون تولید و به بازار ارائه می شوند. این شمع ها عموما بیشتر در طرح و مدل تفاوت داشته و می توانند متناسب با مدل خود برای مجالس کاربردهای بسیار عالی جهت تزئین و طراحی دکوراسیون داشته باشند.

شمع های قلمی عموما در طول مخالف که بیشترین آنها ۲۰ سانتی بوده و در رنگ بندی مختلف تولید می شود. جهت اگاهی از صفر تا صد شمع ۲۰ سانتی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

این محصول عموما با مواد اولیه پارافین مایع تولید می شود. پارافین مایع در کیفیت های مختلف وجود دارند که استفاده از آنها برای تهیه شمع، کیفیت محصول را تعیین می کند.

این محصول با قرارگیری در قالب های متنوع مخروطی شکل و سرد شدن به شمع های قلمی تبدیل می شوند.

تولید کنندگان جاشمعی دست دوم برای طراحی و دیزاین بیرونی شمع عموما از اشکال گل و اشکال فانتزی توسط چسب مخصوص بر روی شمع می چسبانند، همچنین استفاده از اکلیل های پودری در مایع شمع زیبایی دوچندانی را در هنگام مصرف محصول ایجاد می کنند.

تولید کنندگان جهت آسیب ندیدن محصول در حین حمل و نقل و فروش روی هر یک از شمع ها را با پلاستیکی نازک و شفاف بسته بندی می کنند تا در هنگام مصرف به راحتی باز و مصرف شود.

تولید شمع قلمی ۲۰ سانتی تولد

تولید شمع قلمی 20 سانتی تولد

تولید شمع قلمی ۲۰ سانتی تولد در رنگ بندی مختلف و حکاکی های گوناگون صورت می گیرد. تولید کنندگان داخلی این محصول عموما محصولات باکیفیت و ممتاز خود را برای صادرات به کشورهای همسایه نظیر عراق در نظر می گیرند.

تولید شمع تولد در سال های اخیر به صورت عددی صورت می گیرد. فروش این محصولات بسیار بیشتر از نوع قلمی و دیگر اشکال این محصول می باشد چرا که استفاده از دو عدد شمع تولید عددی برای روی دیزاین روی کیک کافی می باشد.

قیمت این محصولات بسته به کیفیت، طرح و برند تولیدی متفاوت می باشد. در این زمینه، قیمت شمع های قلمی و وارمر کمتر از نوع دیگر این محصولات می باشد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید