مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه انواع مدل های شمع تولد جدید با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

 شمع تولد جدید چه ویژگی هایی دارد ؟
شمع های تزیینی

فروش انواع مدل های جاشمعی پلی استر و شمع تولد جدید با قیمت مناسب در سایت دیپا شمع فراهم شده است .شما می توانید با انتخاب نمونه شمع مورد نظر خود  و دریافت قیمت در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش و خرید از دیپا شمع نمایید

شمع تولد جدید

 شمع تولد جدید چه ویژگی هایی دارد ؟

شمع تولد جدید

یکی از پرمصرف‌ترین و پر طرفدارترین جاشمعی دست دوم و شمع‌های موجود در بازار ، شمع‌ تولد است . این شمع‌ها با توجه به سلیقه مشتری در انواع مختلف و در رنگ‌های متنوع ساخته می‌شوند.

در بسیاری از مواقع حتی می‌توان از شمع وارمر قلبی یا شمع مدل لاو برای تزیین جشن‌های تولد استفاده کرد.

دسته‌بندی انواع شمع

شمع‌ها با توجه به شکل و فرمی که دارند به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

  • شمع ستونی یا استوانه ایی

شمع ستونی یکی از جمله انواع شمع‌ها هستند، شمع‌های ستونی بدون تکیه‌گاه استفاده می‌شوند به همین دلیل باید با موم‌های سخت در قطر و ضخامت‌های زیاد قالب‌گیری می‌شوند. این نوع از شمع بیشتر جنبه تزیینی دارند.

  • شمع شناور یا شمع روی اب

همانطور که از اسم این شمع مشخص است، به صورت شناور روی آب قرار دارند از شمع شناور معمولا در مراسم‌های عروسی استفاده می‌شود.

  • شمع وارمر یا سکه ایی

یکی از پرطرفدارترین انواع شمع، شمع وارمر است که در انواع شمع وارمر قلبی، شمع وارمر بلند و … در بازار وجود دارد. این شمع به نسبت سایر شمع‌های موجود در بازار قیمت کمتری دارد و جز شمع ارزان محسوب می‌شود. از شمع وارمر قلبی در ولنتاین بیشتر استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای شمع وارمر می‌توان به گرم کردن قوری چایی یا ظرف غذا اشاره کرد.

  • شمع معطر

یکی دیگر از محبوب‌ترین شمع‌ها که بیشتر کاربرد تزیینی دارد، شمع معطر است. این نوع شمع با عطرهای مختلف درست می‌شوند و می‌توانند علاوه بر خوشبو کردن فضا احساس آرامش ایجاد کنند. برخی از این شمع‌ها به صورت درمانی نیز استفاده می‌شوند. برای مثال شمع اکالیپتوس برای کسانی که بیماری ریوی دارند گزینه بسیار خوبی است یا رایحه پرتقال برای افراد بی‌خواب یا افسرده مناسب است.

شمع تولد جدید

  • شمع قلمی

از قدیمی‌ترین انواع شمع که می‌شناسیم، شمع‌های قلمی هستند. از این شمع‌ها بیشتر برای تزیین روی  میز غذاخوری استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای شمع قلمی، می‌توان به دیگر نوع شمع جدید تولد اشاره کرد که به صورت قلمی بر روی کیک قرار می‌گیرند.به این معنی که شمع های تولد جدیدی در بازار وجود دارد که به شکل قلمی و یا مدادی نیز معروفند و اندازه انها تا ۱۶ سانتی متر نیز می رسد

  • شمع عزاداری

شمع عزاداری در رنگ مشکی و با طرح‌های مختلف تولید می‌شود. از این شمع‌ها معمولا در مراسم‌های مذهبی یا عزاداری‌ها استفاده می‌شود.

شمع تولد جدید

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید