مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات عمده شمع قلمی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

رنگ های مختلف شمع قلمی عمدهواردات بهترین شمع قلمی عمده
شمع قلمی عمده

شمع قلمی عمده جاشمعی چوبی دست ساز و از ایران به مقصد کشور های مختلفی از جمله کشور عراق صادر می شود.همسایگی کشور عراق و علاقه تجار کشور عراق به مراوده باتولید کنندگان ایران ، این کشور را به بازار صادراتی شمع ایران تبدیل کرده است.

شمع قلمی عمده

رنگ های مختلف شمع قلمی عمده

شمع قلمی عمده

شمع از آن دسته محصولاتی است که از زمان های خیلی قدیم تا به حال استفاده می شده است چه برای مصارف تزئینی و دکوراتیو و چه برای مصارف دیگر. بدین جهت ، تولیدکنندگان جاشمعی چوبی سه تایی و شمع به خصوص شمع قلمی این محصول را با  تنوع رنگ زیاد تولید می کنند.

از قرمز و آبی گرفته تا رنگهای  بنفش و …  بعضی از مشتریان خرد ، شمع رنگی را می خرند تا بتوانند با آن دکوراسیون منزل را  زیباتر کنند ولی خیلی از مشتریان دیگر به خاطر خاصیتی که هر رنگ دارد ان را انتخاب می کنند.گفته می شود که.هر رنگ فرکانس خاصی  خود دارد که می تواند روی آدمی تاثیر گذار باشد.

واردات بهترین شمع قلمی عمده

شمع قلمی عمده

واردات شمع قلمی به طور عمده توسط وارد کنندگان زیادی در بازار ایران انجام می گیرد.گفته می شود که مصرف شمع در ایران روزانه چیزی حدود ۵ میلیارد تومان است که کفاف بازارایران را نمی کند و برای همین از چندین کشور ، عمدتا از چین وارد می شود.شمع های وارداتی مانند هر محصول دیگر از نظر کیفیت درجه بندی دارد.کارشناسان این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین برند وارداتی را به شما معرفی می کنند تا شما بتوانید در صورت تمایل و با مقایسه با سایر محصولات مشابه انتخاب آسان تری داشته باشید.

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید