مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات شمع قلمی به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت شمع قلمی صادراتی به کشور عراقمدل رنگ های شمع قلمی صادراتی
شمع قلمی رنگی

صادرات  انواع شمعدان تزئینی دیواری و شمع قلمی  در اندازه ۲۰ سانت  به کشور عراق از طریق مرز های زمینی انجام می شود و بسیاری از صادر کنندگان این شمع  با همکاری تولید کنندگان شمع اقدام به صادرات این محصول می نمایند.شما صادر کننده گرامی می توانید جهت سفارش و خرید این محصول صادراتی با  مجموعه ما تماس بگیرید

شمع سال نو

کیفیت شمع قلمی صادراتی به کشور عراق

شمع قلمی۲۰ سانتی

شمع صاف ۲۰ سانتی ارسالی به عراق از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است.با توجه به اینکه کشور عراق گرم می باشد و شمع نیز از پارافین ساخته می شود و به دمای حساس است.ما در تولید این شمع از پارافین با کیفیت بسیار بالای بین ۳ تا ۵ درصد چربی استفاده می کنیم تا شمع تولیدی بتواند استحکام خود را در فشار بار جعبه و گرمای هوا حفظ کند.

چرا که هرچه درصد چربی ان بالاتر باشد و یا از مواد درجه دو استفاده گردد باعث پس دادن چربی و تاب اوردن شمع قلمی می شود.در صورت اطمینان از کیفیت شمع می توانید از همکاران ما تقاضای ارسال نمونه کار بنمایید تا ما برای شما در اسرع وقت ارسال کنیم.

مدل رنگ های شمع قلمی صادراتی

شمع قلمی

ما به سفارش صادر کنندگان ، جاشمعی طلایی و شمع قلمی ۲۰ سانت را در رنگ های متنوع درخواستی تولید می کنیم. مهترین و پر درخواست ترین رنگ شمع قلمی سفید ،مشکی ،قرمز ،سبز و … می باشد.اگر برای صادرات شمع به کشور های همسایه نیاز به مشاوره دارید با ما تماس بگیرید تا مواردی را که مد نظر شما است را اجرا نماییم.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید