مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع چشم نظر موم عسلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

شمع چشم نظر موم عسلقیمت گذاری شمع های چشم نظر
شمع چشم نظر

شمع چشم نظر موم عسلی تهیه شده از ورق های موم عسل طبیعی در شکل های استوانه ایی و وارمری عرضه شده است جهت خرید با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

 

شمع چشم نظر

شمع چشم نظر موم عسل

شمع چشم نظر به عنوان یکی از معروف ترین انواع شمع دکوراتیو شناخته می شود. شمع های چشم نظر در انواع مختلفی تولید می شوند و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از این شمع ها در پکیج های کادو مناسب عروس، جشن های شروع کسب و کار جدید و… استفاده می شود. شمع های چشم نظر با رنگ هایی مثل آبی، سفید و مشکی تولید می شوند. ساخت این شمع ها بر مبنای موم و پارافین صورت می گیرد.

در ساخت شمع چشم نظر مومی، از ورقه های موم عسل استفاده می شود. این ورقه ها کاملا طبیعی هستند و هیچ گونه آسیبی به طبیعت و انسان وارد نمی کنند. این شمع ها در انواع پارافینی نیز تولید می شوند. تنوع طرح در تولید شمع های چشم نظر بسیار بالاست.

از مهم ترین طرح های تولیدی شمع آبی چشم نظر، می توان به شمع های استوانه ای، شمع های مکعبی، شمع های دایره ای، شمع های قالب دار، شمع های پایه دار و… اشاره کرد. شما می توانید با توجه به سلیقه و نوع نیاز خود، شمعی مناسب انتخاب کرده و آن را خریداری نمایید.

قیمت گذاری شمع های چشم نظر

قیمت گذاری شمع چشم نظر بر اساس فاکتورهای مختلفی انجام می شود. از مهم ترین فاکتورهای قیمت گذاری این شمع ها می توان به نوع تولید آن ها اشاره کرد. معمولا شمع های ساخته شده از موم دارای قیمت بالاتری نسبت به شمع های پارافینی هستند. سایز و ابعاد شمع نیز در قیمت آن نقش ویژه ای ایفا می کنند. معمولا شمع های کوچک تر دارای قیمت کمتر و شمع های بزرگ تر دارای قیمت بیشتری می باشند.

بعضی از انواع شمع چشم نظر به همراه قالب یا پایه تولید می شوند. این شمع ها نسبت به شمع های معمولی، کاربرد بیشتری دارند. از این رو قیمت آن ها نیز کمی بیشتر از شمع های معمولی می باشد. با خرید شمع های دکوراتیو چشم نظر، می توانید جلوه ویژه ای به محیط اطراف خود ببخشید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید