مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع هندوانه موم عسل قیمت؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

شمع هندوانه موم عسلی چیست؟قیمت شمع های هندوانه ای موم عسل
شمع هندوانه موم عسل

شمع هندوانه موم عسل از معروف ترین انواع شمع های فانتزی شناخته می شودکه جدیدا طرفداران خود را پیدا کرده است و شما می توانید از این سایت سفارش دهید

شمع هندوانه موم عسلی چیست؟

شمع هندوانه موم عسل

شمع هندوانه موم عسلی به عنوان یکی از معروف ترین انواع شمع های فانتزی شناخته می شود. این شمع ها به جای پارافین با موم عسل ساخته می شوند. این شمع ها از لحاظ زیبایی و کیفیت در درجه بسیار بالایی قرار دارند. ساختار شش ضلعی موم عسل در این شمع ها به طور کامل مشخص است و از این نظر زیبایی ویژه ای به آن ها می بخشد.

شمع هندوانه ای با موم عسل نیز مانند سایر شمع های فانتزی در طرح های مختلفی ساخته می شود. این شمع ها به شکل هندوانه کامل، برش های هندوانه، اشکال هندسی و… تولید شده و در اختیار مشتریان سراسر کشور قرار می گیرند. برای ساخت این انواع شمع از ورق های موم عسل رنگی استفاده می شود.

نکته جالب در مورد شمع هندوانه  طبیعی بودن آن است. شمع های دارای پارافین معمولا مشکلاتی برای سلامتی به همراه دارند. اما شمع موم عسل کاملا طبیعی است و برای انسان و محیط زیست خطری ایجاد نمی کند.

قیمت شمع های هندوانه ای موم عسل

قیمت شمع هندوانه با توجه به موارد مختلفی تعیین می شود. این شمع ها با توجه به ساختار طبیعی و زیبایی که دارند، معمولا دارای قیمت بالاتری نسبت به شمع های پارافینی هستند. از معیارهای تعیین قیمت شمع های مومی، می توان به اندازه شمع اشاره کرد. این شمع ها در سایزهای مختلفی تولید می شوند و از این نظر دارای تفاوت قیمت هستند. کیفیت و طراحی شمع های مومی نیز روی قیمت آن ها تاثیر گذار می باشد. بدیهی است هر چه شمع دارای کیفیت بهتر و طراحی زیباتری باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

خوشبختانه این شمع های ساخته شده با موم عسل دارای تنوع فوق العاده ای هستند. شما می توانید یکی از این انواع مختلف را انتخاب کرده و برای تزیین سفره های شب یلدای خود به کار ببرید. با استفاده از این شمع ها می توانید زیبایی جشن های یلدای خود را دو چندان کنید.با کلیک تصویر زیر وارد فروشگاه شده و انواع شمع های مورد علاقه خود را سفارش دهید

شمع شب یلدا

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید