مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع موم عسل از کجا بخرم؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

شمع موم عسل از کجا بخرم؟
شمع موم عسل

شمع موم عسل را می توانید با رنگ های متنوع و در سریعترین زمان ممکن و به قیمت مناسب  از طریق این سایت سفارش و خریداری نمایید

شمع موم عسل

شمع موم عسل از کجا بخرم؟

موم عسل یک ماده طبیعی است که توسط زنبور عسل از طریق غدد زیر شکم این حشره تولید می شود. در گذشته پیشینیان از این ماده برای تولید شمع موم عسل استفاده می نمودند. کاربرد موم عسل در شمع سازی به نقطه ذوب بالای آن نسبت به سایر مواد طبیعی بر می گردد. این امر باعث می شده است تا شمع حتی در دماهای بالا ساختار خود را حفظ نماید و از بین نرود.

علاقه مردم عصر جدید به استفاده از شمع از نگاه تزیینی پای برخی از فراورده های نفتی را به این حیطه باز نموده است. در سال های اخیر برخی از شرکت های تولید کننده شمع به فکر استفاده از مواد طبیعی مانند موم زنبور عسل برای تولید شمع افتاده اند. این مواد به دلیل ساختار طبیعی از عوارض ناشی از استفاده از مواد نفتی مصون می باشند. در نتیجه این امر اقبال عمومی نیز از اینگونه شمع ها در بازار فروش این محصولات بسیار چشمگیر می باشد.

شمع موم عسل

اهمیت استفاده ازشمع موم عسلی

دلایل زیادی برای جایگزینی شمع موم عسل با شمع های پارافینی مطرح می شود. اما شاید مهمترین دلیلی که برای این امر می توان نام برد نقطه ذوب بالای اینگونه شمع ها نسبت به شمع های پارافینی است. این امر سبب می شود تا استفاده از شمع موم اقتصادی تر باشد. دلیل اصلی این امر این است که این شمع ها نسبت به شمع های دیگر دیرتر ذوب می شوند. دلیل دیگری که برای مصرف شمع موم قید می نمایند خواص درمانی زیاد اینگونه شمع ها می باشد. شمع موم در زمان سوختن گازهایی در هوا متصاعد می نماید که از خواص درمانی بالایی برخوردار می باشند. برای مثال استفاده از این شمع در درمان بیماران مبتلا به روماتیسم در طب سنتی اشاره شده است. همچنین به برخی از خواص این شمع ها بر سلامت پوست نیز اشاره و مصرف آن توصیه شده است.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید