مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع ماه و خورشید به قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش شمع ماه و خورشید به قیمت عمدهشمع ماه و خورشید را از کجا بخرم؟مشخصات شمع ماه و خورشید
شمع ماه و خورشید

شمع ماه و خورشید به قیمت مناسب در سایت دیپاشمع فراهم گشته است .خریداران شمع های به روز می توانند جهت سفارش با شماره ذیل تماس بگیرند.

 

شمع ماه و خورشید

فروش شمع ماه و خورشید به قیمت عمده

امروزه شمع ها در کنار کارکرد اصلی خود که همان ایجاد روشنایی است ، به عنوان یک  وسیله ای دکوراتیو و تزئینی نیز استفاده می شود. شمع ماه و خورشید نیز می تواند  در دکوراسیون منزل شما  کاربردهای فراوانی داشته باشد همچون استفاده  اتاق خواب و پذیرایی و حتی در حمام و سرویس بهداشتی  که به شما هم روشنایی و هم حس آرامش خواهد داد. ما در  در این شمع‌ها از پارافین درجه یک استفاده کرده ایم . مدت زمان سوخت شمع ها طولانی است.  یک دست می سوزد و در حین سوختن هیچ گونه دود و یا بویی ندارد.

تولید شمع های فانتزی و ترند شده این روز ها مشتریان خاص خود را دارد.کسانی که مایل باشند این شمع را به تعداد عمده خریداری کنند می توانند با تلفن های درج شده در این مجموعه تماس بگیرند تا کارشناسان ما انها را راعنمایی کنند.مسلما قیمت فروش بر ای خریداران عمده متفاوت و پایین تر است.شمع ماه و خورشید در اندازه ۶ سانتی متری و ضخامت حدود ۲ سانت می باشد .تنوع رنگ ان بسیار زیاد است و خریداران محترم می توانند هر نوع رنگی را سفارش دهند .

شمع ماه و خورشید را از کجا بخرم؟

شمع ماه و خورشید

شما می توانید برای خرید شمع ماه و خورشید  یا حضورا اقدام نمایید و یا اینکه از طریق فروشگاه های انلاین و یا شبکه های مجازی خرید نمایید.مجموعه ما شرایطی را فراهم کرده که کافی است با یک تلفن و ثبت سفارش خود اقدام به خرید شمع نمایید.خرید از این سایت بسیار اسان است و نیاز به کار خاص و اضافی نیست.شماره تماس ما هم در بالا و هم در سایت درج شدخ است .دسترسی به فضای مجازی نیز بسیار اسان است.

مشخصات شمع ماه و خورشید

ابعاد

۶x۶x2 سانتی‌متر

وزن

۴۵ گرم

تعداد

۱ قلم

جنس

پارافین یک درصد

شکل ظاهری

دایره ایی

شمع ماه و خورشید

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید