مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع لاو (عشق ) مخصوص جشن های عاشقانه و تولد

آنچه در این مقاله می خوانید...

ثبت سفارش شمع لاو در سایت دیپا شمع
شمع طرح لاو

شمع لاو (عشق ) مخصوص جشن های عاشقانه و تولد توسط دیپا شمع ارائه شده است شمع لاو متشکل از شمع حروف  کلمه انگلیسی love  (به معنی عشق ) می باشد که شامل ۴ عدد شمع می باشد.هم اکنون می توانید جهت سفارش و خرید جاشمعی سفالی از طریق تلفن زیر انجام دهید.

شمع لاو

 

ثبت سفارش شمع لاو در سایت دیپا شمع

شمع لاو

استفاده از شمع به  خیلی سال های قبل چیزی در حدود ۵۰۰۰ سال قبل باز می گردد.ان زمان ها بیشتر از شمع برای روشنایی منازل خود استفاده می کردند و کاهی اوقات برای گرم کردن ولی امروزه از شمع در کنار روشنایی بیشتر برای مصارف دکوری و تزیینی استفاده می شود.

امروزه جاشمعی سفالی و شمع های مختلفی تولید می شود.

شمع هایی که برای کیک تولد و یا جشن های عاشقانه از ان استفاده می شود انواع مختلفی دارد ولی یک نمونه از این نمونه شمع ها که به شمع لاو نیز معروف است و متشکل از ۴ حرف کلمه انگلیسی لاو است شمع لاو و یا شمع حروف لاو شناخته می شودو بیشتر به عنوان استند حرف انگلیسی love   شناخته می شود.

مدل های مختلفی از این شمع که عکس ان را در بالا می بینید وجود دارد در رنگ های مختلف مثلا سفید و سیاه و یا قرمز و سیاه و یا اینکه نوع اکلیلی ان نیز موجود است و یا به شکل سفید ساخته می شود و بر روی ان از تصاویر عاشقانه استفاده می شود. بسته بندی این شمع ها در دو شکل سلفونی و طلقی موجود است.برای سفارش کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید

شمع لاو

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید