مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع قلمی موم عسلی را از کجا بخرم؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی کلی شمع قلمی موم عسلیخصوصیات شمع قلمی موم عسل

شمع قلمی موم عسلی نوعی از شمع های طبیعی می باشد که در تهیه آن از موم زنبور عسل استفاده شده است.شما می توانید برای تهیه ان هم اکنون سفارش دهید

معرفی کلی شمع قلمی موم عسلی

شمع قلمی موم عسلی

شمع قلمی موم عسلی دارای منشا کاملا طبیعی می باشد. این شمع ها را با استفاده از موم عسل تولید و روانه بازار مصرف می نمایند. به همین دلیل نسبت به شمع های تولیدی حاصل از فراورده های نفتی مانند پارافین بسیار سالم تر می باشند.

این شمع ها دارای بوی مطبوع و ملایمی می باشند. همین امر سبب اثر بخشی بیشتر شمع در ورزش مدیتیشن و تمدد جسم و روح می شود. همچنین ما در این شمع ها شاهد وجود رنگ هایی متنوع و زیبا می باشیم که قابل کاربرد در انواع جا شمعی ها می باشند. شما به راحتی می توانید این مدل شمع  را در اندازه های متفاوت و رنگ های متنوع از این سایت  تهیه نمایید.

خصوصیات شمع قلمی موم عسل

شمع قلمی موم عسل دارای نقطه ذوب بالایی می باشد. در نتیجه اینگونه از شمع ها با سرعت کمتری نسبت به شمع های دیگر تمام می شوند. باید توجه داشته باشید که در این نوع از شمع ها بهترین اندازه فیتیله نیم سانت می باشد. بنابراین در شرایطی که شمع خوب نمی سوزد ابتدا آن را خاموش نمایید. سپس طول فیتیله را به اندازه تعیین شده تغییر دهید. این نوع از شمع قابل استفاده در انواع جاشمعی های بلند و فانتزی می باشد. به دلیل ساختار سنتی شمع می توان از آن در زمان سرو غذا و بر روی میزهای غذاخوری استفاده نمود.

وجود بوی ملایم ساطع شده از این شمع ها آن را به یک محصول با کیفیت برای مصارف این چنینی تبدیل نموده است. وجود همین بوی مطبوع و نور دلنشین و گرم شمع قلمی مومی آن را برای استفاده در مراقبه و مدیتیشن نیز مناسب می نماید. علاوه بر وجود تمام مزیت های یاد شده در مصرف این نوع از شمع ها باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که اغلب اطباء طب سنتی بر خواص درمانی این نوع از شمع تاکید داشته اند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید