مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع قلمی مشکی به قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

شمع قلمی مشکی نماد چیست؟قیمت شمع قلمی مشکی در بازار
شمع قلمی مشکی

خرید شمع قلمی مشکی به قیمت مناسب  از طریق سایت دیپا شمع فراهم گشته است .جهت خرید شمع قلمی سیاه با شماره زیر تماس بگیرید.

شمع قلمی مشکی

شمع قلمی مشکی نماد چیست؟

شمع قلمی مشکی بیشتر در عزاداری ها و مراسم های مذهبی بکار می رود. به طور یقین از قدرت شمع و دلیل رواج آن بسیار شنیده اید. شمع، حس منفی و ناخوشایند را از فضا دور می کند. بنابراین با روشن کردن شمع در مراسم سوگواری به بازماندگان آرامش هدیه می دهیم.شمع قلمی مشکی از پرقدرت ترین و نیرومندترین رنگ ها می باشد. برخی معتقدند سوزاندن شمع مشکی سبب می شود راحت تر بتوانید افکار خود را متمرکز کنید.فروش شمع مشکی در مناسبت های مذهبی و ایام سوگواری افزایش چشمگیری پیدا می کند. روشن نمودن شمع قلمی مشکی در شام غریبان عاشورا یکی از آئین های مذهبی ما ایرانیان محسوب می شود. در واقع با روشن نمودن شمع در این مراسم مذهبی به یاد شب تاریک اهل بیت امام حسین (ع) هستیم و می خواهیم همدردی خود را نشان دهیم.

قیمت شمع قلمی مشکی در بازار

شمع قلمی مشکی

قیمت شمع مشکی در بازار  نسبت به رنگ های دیگر فرقی به ان صورت ندارد. بلکه کیفیت تعیین کننده اصلی ان است.کیفیت شمع تا حد زیادی به جنس آن بستگی دارد. هرچه درصد چربی پارافین کمتر باشد به همان اندازه کیفیت محصول بیشتر است. در تولید شمع قلمی سیاه از پارافین یک درصد استفاده می کنند. بکارگیری این نوع پارافین سبب می شود شمع به آرامی بسوزد و دود و اشکی نداشته باشد.به غیر از پارافین که اصلی ترین عنصر سازنده شمع است، رنگ شمع و میزان صاف بودن آن نیز اهمیت دارد. در رنگ آمیزی شمع بهتر است رنگ آن روکار باشد تا کیفیت آن حفظ شد. این شمع ها در اندازه ۲۰ سانتی متری به بازار عرضه می شوند. البته قیمت تک و عمده آن با هم فرق دارد اما به طور کل شمع مشکی از ارزان ترین نوع شمع های موجود در بازار می باشند.کیفیت و نوع تولید کننده ان عامل تعیین کننده قیمت شمع در بازار است.این مجموعه شمع را به قیمت مناسب و رقابتی به خریداران خود می فروشد.همچنین می توانید مستقیمه از طریق فروشگاه انلاین شمع دیپا کالا از طریق تصویر زیر نیز اقدام کنید

شمع شب یلدا

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید