مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع قلمی قرمز ویژه تزیینات مراسم عروسی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت شمع قلمی قرمز در بازاردکوراسیون منزل با شمع قلمی قرمز
شمع قلمی قرمز

شمع قلمی قرمز ویژه تزیینات مراسم عروسی موجود است .رنگ بسیار زیبا و دلفریب شمع با کیفیت مناسب و قیمت رقابتی هم اکنون در دسترس شماست جهت سفارش و خرید با ما تماس بگیرید.

قیمت شمع قلمی قرمز در بازار

شمع قلمی قرمز

شمع قلمی قرمز یا شمع مخروطی ، شمعی نازک و بلند که می تواند ۲۰ و ۳۰ سانتی متر باشد  با پایه استوانه ای است که از بالا باریک می شود. این نوع شمع  می توانند ساده یا پیچ  باشند و  نسبتا ارزان قیمت هستند و تنوع رنگی زیادی دارند و به این خاطر گزینه مناسبی برای دکوراسیون منزل  هستند.

قیمت شمع قلمی قرمز در بازار تهران و سایر شهر های ایران ممکن است متفاوت باشد.جنس مواد استفاده شده و نوع بسته بندی تعیین کننده اصلی در قیمت است.ما در مجموعه شمع دیپا از بهترین مواد موجود در بازار استفاده کرده تا بهترین و با کیفیت ترین شمع را تولید کنیم .این شمع بدون اشک و دود و بو می باشد و حدود ۶ ساعت زمان سوخت ان می باشد.درصورتیکه مایل به سفارش هستید کافی است فرم زیر را پر کرده تا کارشناسان مجموعه با شما تماس بگیرند.

دکوراسیون منزل با شمع قلمی قرمز

شمع قلمی قرمز

شمع های قلمی  رنگارنگ در تغییر روحیه بو یا  عروسی  بسیار مفید هستند.  این شمع ها را می توانید می توانید امتداد راهرو صف آرایی کنید ، یا روی  میز پذیرایی خود قرار دهید ، زیرا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. و روی فضای عاشقانه تاثیر می گذرانند.

شمع های قلمی همچنین یک روش عالی برای انسجام بیشتر  منظره سفره و تطبیق ان با ظروف غذاخوری یا وسایل مهم شما یا تقویت بیشتر موضوعات ، به ویژه موارد فصلی است.مثلا  برای پاییز ، استفاده از سایه های گرمتر مانند گل همیشه بهار ، پرتقال یا آلو را در نظر بگیرید. برای زمستان ، رنگ های مات مانند آبی ، خاکستری و خاکستری را در نظر بگیرید.

 

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید