مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع قلمی سفید ارزان قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید...

کاربرد شمع قلمی سفید و مشکی
شمع قلمی سفید

شمع قلمی سفید ارزان قیمت را می توانید از سایت ما خریداری نمایید .مناسب برای تالار و شمع ارایی .به صورت فله ایی و یا در بسته بندی جعبه ایی .

شمع قلمی سفید

 

شمع قلمی سفید از جمله شمع های پرطرفدار در میان عامه مردم است. در دنیای امروز اطلاعات زیادی در مورد شگفتی های رنگ شمع مطرح شده است. با استفاده از تأثیرات شمع در زندگی مدرن و آگاهی در مورد خواص هر رنگ می توان احساس خوبی به فضای اطراف منتقل کرد.

در زندگی پر تنش امروزی با روشن کردن شمع می توانید لحظه آرام بخشی را در کنار یکدیگر تجربه کنید. شمع روشن، به حس و حال درونی شما بهبود می بخشد و انرژی مثبتی برای زندگی شما به ارمغان می آورد.

کاربرد شمع قلمی سفید و مشکی

رنگ سفید نماد خلوص و پاکی است. بعد معنوی زندگی انسان همیشه از اهمیت بسزایی برخوردار بوده است. از این رو حتماً در مراسم عرفانی و آیین دعا کردن بسیاری از ادیان مشاهده کرده اید که شمع سفید روشن می کنند. در حقیقت این افراد می پندارند با روشن کردن این شمع خلوص نیت و دعاهای آنان سریع تر به کائنات می رسد.

علاوه بر این آئین ها، در بسیاری از اعیاد و جشن های مهم و خاطره انگیز چون جشن عقد از رنگ سفید استفاده می کنند. در واقع رنگ سفید همه انرژی های منفی را از محیط دور می کند. شمع قلمی سفید اگر در کنار شمعی با رنگ دیگر قرار گیرد قدرت اثر آن رنگ را به مراتب افزایش می دهد. از این رو طراحان سفره عقد در چیدمان خود آن را در کنار رنگ قرمز که سمبل عشق و دست یابی به آرزوها است، می چینند.

شمع قلمی سفید نیز مانند دیگر شمع های قلمی از پارافین یک درصد تهیه می شود. این نوع پارافین کیفیت خوبی دارد که سبب می شود شمع در هنگام سوختن اشک و بو نداشته باشد.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید