مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع قرمز در فنگ شویی نماد چیست؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

 شمع قرمز در فنگ شوییموارد کاربرد شمع قرمز در فنگ شویی شمع قرمز برای فنگ شویی از کجا بخرم؟
شمع قلمی ارزان

جاشمعی لیان و شمع قرمز در فنگ شویی نمایانگر عشق، شهوت، شهرت و انرژی می باشد. همواره توصیه می شود از این رنگ شمع در بخش جنوبی منزل خود استفاده نمایید.

شمع قرمز در فنگ شویی

 شمع قرمز در فنگ شویی

شمع قرمز در فنگ شویی بیانگر عنصر آتش است که جایگاه آن در بخش جنوبی منزل است.

برای بیان تابستان، حرارت و آفتاب ظهر از این رنگ شمع استفاده می شود. البته نماد شمع قرمز در فنگ شویی شهوت، هیجان، گرمی، تجارت و شهرت می باشد.

شمع قرمز در فنگ شویی

جالب است بدانید در امور تجاری شمع های قرمز از اهمیت قابل توجهی برخوردار هستند برای صاحب تجارت شهرت را به ارمغان می آورند.

خرید عمده شمع قلمی

موارد کاربرد شمع قرمز در فنگ شویی

جاشمعی مسی و شمع قرمز در اغلب در مکان هایی که کار و فعالیت اجتماعی زیاد وجود داشته باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

این نکته را به خاطر داشته باشید که زیاده روی در استفاده از شمع های قرمز ممکن است افزایش انرژی یانگ، سردرد، بی قراری و عدم تمرکز را برای شما به همراه خواهد داشت.

با استفاده از شمع قرمز در دکوراسیون منزل خود می توانید عنصر آتش را به محیط اضافه نمایید. استفاده متعادل از شمع قرمز در فنگ شویی می تواند نماد عشق، گرمی رابطه، سلامتی بدن، ایجاد انگیزه، انرژی، نیل به آرزوها و خواسته های دست نیافتنی، تقویت قوای جنسی و تقویت عشق ورزی باشد. به منظور مراقبه با فرشته اوریئل نیز می توان از شمع با رنگ قرمز استفاده کرد.

همواره توصیه می شود از شمع قرمز برای اتاق خواب خود استفاده نکنید. دیگر رنگ ها که دارای کاربرد مشابه  صورتی، سرخابی و ارغوانی هستند.

 شمع قرمز برای فنگ شویی از کجا بخرم؟

در صورتی که قصد دارید به منظور استفاده از علم فنگ شویی در منزل خود و ایجاد حس آرامش در منزل شمع قرمز خریداری نمایید توصیه می کنیم اقدام به خرید از دیپا شمع نمایید. زیرا دیپا شمع امکان خرید عمده شمع قرمز با قیمت مناسب را برای مشتریان خود به صورت مستقیم و بدون نیاز به واسطه امکان پذیر ساخته است. از مهمترین ویژگی های دیپا شمع می توان به دیرسوز بودن، بدون بو و دود بودن آن ها اشاره کرد. شمع های قرمز این شرکت تولیدکننده شمع به طول ۲۰ سانت هستند و همگی آن ها از پارافین ۱% تولید شده اند به این دلیل از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید