مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع سفره یلدا به قیمت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش شمع سفره یلدا در سایت دیپا شمع ویژگی های شمع سفره یلدا
شمع سفره یلدا

فروش عمده جاشمعی پلی استر و شمع سفره یلدا در مدل های متنوع و زیبا مطابق با هر سلیقه ایی با برند دیپا  توسط سایت دیپا شمع فراهم گشته است.

شمع سفره یلدا

فروش شمع سفره یلدا در سایت دیپا شمع

شمع سفره یلدا

ما ایرانی ها به رسم نیاکان خود هر ساله اخر اذر ماه و شب اول زمستان را که شب یلدا نامیدند باشکوه جشن می گیریم.یکی از لوازم این شی شمع می باشد.

شمع یلدایی  باید قرمز و زیبا باشد تا بتوان روح و طراوت را در آن مشاهده کرد. هرچه یک شمع زیباتر باشد تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

برای مثال اگر شما یک شمع انار را روی جاشمعی دست دوم و در کنار یک گل زیبای سفید قرار دهید ترکیب آن دو آنقدر جذاب و زیبا خواهد شد که دیگر هیچ نیازی به وسیله تزیینی برای زیباتر کردن سفره شب یلدای خود نخواهید داشت.

همچنین می توانید یک شمع هندوانه را در کنار کتاب حافظ قرار دهید و شمع را روشن کنید و گرما و روشنایی را به سفره و منزل خود هدیه کنید.

 ویژگی های شمع سفره یلدا

شمع سفره یلدا

 

شمع به معنای نور و روشنایی در زندگی می باشد. استفاده از شمع در سفره یلدا و نوروز در ایران از قدیم به جا مانده است و یکی از رسم های بسیار زیبایی می باشد که از نیاکان ما به جا مانده است.یکی از زیباترین شمع ها در این شب شمع هندوانه می باشد که زیبایی بسیار خاصی دارد و در سفره  بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده از شمع استرس را تا حد بسیار زیادی کم می کند و جلوه بسیار خاصی به دکوراسیون سفره شما می بخشد. شما می توانید با استفاده از شمع های زیبای هندوانه و انار شور و شوق خاصی به مهمان هایتان دهید و خاطره زیبایی در ذهن آنها ثبت کنید.برای سفارش هم می توانید از طریق تلفن های زیر اقدام کنید و یا اینکه برای خرید انلاین تصویر زیر کلیک کنید:

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید