مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع تولد جدید را از کجا بخریم؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع شمع تولد جدیدجایگزین شمع تولدشمع تولد جدید را از کجا تهیه کنیم؟
شمع تولد جدید

شمع تولد جدید را از کجا بخریم؟

یکی از دغدغه‌های کسانی که در حال برگزاری جشن تولد هستند، خرید جاشمعی برنجی و شمع و تزیینات زیبا مراسم است با توجه به زیاد شدن انواع مختلف شمع تولد جدید، این انتخاب بسیار سخت‌تر شده است. اما در عین سخت بودن انتخاب خرید شمع تولد جدید از یک فروشگاه معتبر نیز مهم است.

شمع تولد جدید

انواع شمع تولد جدید

شمع تولد جدید که به بازار وارد می‌شود انواع مختلفی دارد. این شمع‌ها در انواع مختلف و سایز‌ها وجود دارند. شمع‌های عددی که از قدیمی‌ترین انوع شمع‌های تولد هستند همچنان اولین گزینه برای خرید هستند شمع عددی که پارافین ندارد نیز دیگر شمع جدید تولد است که طرفداران بسیاری دارد. شمع طرح لاو، شمع بلند استوانه‌ای که در انواع رنگ و سایز وجود دارد نیز برای قرار گرفتن روی کیک مناسب هستند. شمع وارمر ۱۰۰ تایی نیز برای شمع‌آرایی محیط گزینه خوبی است.

جایگزین شمع تولد

شمع تولد جدید

همانطور که گفتیم شمع تولد جدید در انواع مختلفی در بازار موجود شده است به همین جایگزین‌های بسیاری برای شمع‌های قدیمی تولد است. انواع این شمع‌ها را می‌توان به شمع حروف اسم، شمع بلند، شمع طرح لاو، شمع طرح قلب و … اشاره کرد. البته از شمع love  برای برگزاری مرسم‌های دیگری مانند ولنتاین و مراسم‌های عاشقانه نیز استفاده می‌شود.

برای تهیه شمع جدید تولد نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها نیست کافی است با دیپا شمع تماس بگیرید. از دیگر شمع‌هایی که می‌توان برای این روز استفاده کرد شمع وارمر است. شمع‌های وارمر انواع مختلفی دارند برای مثال اگر قصد دارید شمع آرایی کنید بهتر است از شمع وارمر ۱۰۰ تایی که به صورت سکه‌ای است استفاده کنید این شمع‌ها در مدل اکلیلی نیز موجود هستند. برای خوشبو کردن محیط نیز می‌توانید به جای استفاده از عود، از شمع معطر با اسانس دلخواه خود استفاده کنید.

شمع تولد جدید را از کجا تهیه کنیم؟

برای خرید جاشمعی چوبی و شمع تولد جدید راه‌های زیادی وجود دارد اما بهترین و کم‌ دردسر‌ترین راه در روز‌های اخیر، خرید آنلاین است. مجموعه دیپا شمع با داشتن آرشیو کاملی از انواع شمع جدید تولد، شمع بلند، شمع طرح لاو و … بهترین گزینه برای خرید غیر حضوری شمع است. برای سفارش و خرید کافی است با مشاورین ما در دیپا شمع در تماس باشید تا شما را برای خرید شمع مناسب و ارزان با بهترین کیفیت راهنمایی کنند.

شمع تولد جدید

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید