مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع ببری نماد سال نو

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت شمع ببری در بازارخصوصیات شمع ببر دیپاشمعشمع ببر ۱۴۰۱ نماد چیست؟
شمع سال نو

فروش عمده شمع سال نو شمع  ببری در سایت دیپا شمع اغاز شده است .برای خرید این محصول همین حالا به شماره زیر در واتس اپ پیام بدهید.

شمع ببری

قیمت شمع ببری در بازار

شمع ببری

قیمت شمع ببر -شمع سال ۱۴۰۱- در بازار بسته به نوع شمع  ، اندازه ،کیفیت و تنوع ان متفاوت می باشد.با توجه به فرا رسیدن نوروز هرساله تولید کنندگان شمع ، با توجه به نامگذاری ان سال اقدام به تولید شمع همان سال می نمایند.مجموعه ما هم از این امر مستثنی نبود و محصولات متنوعی را راهی بازار کرده است که یک نمونه  شمع ببری  به حضورتان معرفی شده است

خصوصیات شمع ببر دیپاشمع

شمع تولید شده در این مجموعه از بهترین ماده پارافین موجود در بازار با رنگ بسیار با کیفیت تولید می شود.

ارتفاع این شمع حدود ۷ سانت و وزن ان حدود ۵۵ گرم می باشد.دارای فیتیله در بالای سر ببر که در هنگام روشن بودن جلوه خاصی در هنگام تحویل سال به سفره هفت سین شما می دهد.برای بسته بندی شمع به دو شکل ارائه خواهد شد که البته بسته به درخواست و سلیقه مشتری خواهد بود.بسته بندی پلاستیکی و بیا بسته یندی طلقی .خوب اگر بخواهید هزینه کمتری بکنید بسته بندی داخل پلاستیک را به شما پبشنهاد میدهیم و اگر قیمت براتون فرقی نداره و بخواهید کاری تمیز تر را برای مشتریان خود فراهم کنید میتوانید از بسته بندی طلقی استفاده کنیم.

شمع ببر ۱۴۰۱ نماد چیست؟

در تقویم شمسی  ما ایرانیان هر سال  نمادی دارد و امسال  سال ۱۴۰۱ نماد ببر است

پهتر است بدانیم  که  ببر همواره عاشق رهبری و پیشرو بودن است، ممکن است که شایسته این مقام نباشد. ببر یک طغیان گر ناراضی است. ببر به سردمداری علاقمند است و همیشه اولین کسی است که شعار پویایی را می دهد. در عشق از ببر کورکورانه پیروی نکنید و احتیاط کنید چرا که او خود نمی داند نتیجه کارش چه خواهد شد.

حیوان ببر نماد بی باکی و دلیری و نترس بودن است و کاملا در عشق و زندگی روزمره خود شتاب زده عمل می کند. بنابراین توصیه می شود که در همه امور صرفا دنباله رو او نباشید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید