مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شمع ال ای دی رقیب شمع های سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نقد و بررسی شمع ال ای دیخرید و فروش انواع شمع ال ای دی
شمع ال ای دی

شمع ال ای دی یا شمع یاطری خور از نظر اقتصادی بسیار به صرفه هستند به همین دلیل جز پرفروش‌ترین جاشمعی چوبی دست ساز و شمع های تزیینی قرار می‌گیرند.

شمع LED در اندازه و رنگ‌های مختلفی در بازار وجود دارد که شما می‌توانید بر اساس سلیقه خود خریداری کنید.

شمع ال ای دی

نقد و بررسی شمع ال ای دی

همانطور که می‌دانید شمع‌ها همانند گذشته فقط کاربرد روشنایی ندارند.

بسیاری از افراد تمایل دارند به صورت روزانه از شمع در خانه استفاده کنند اما شمع‌هایی که با پارافین ساخته می‌شوند معایب بسیاری مانند سوختن و آب شدن سریع را به همراه دارند.

شمع led  مشکلاتی از جمله آب شدن و سوختن را ندارد بنابراین می‌توان از آن بارها و بارها استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌ها این شمع می‌توان به قابلیت شارژ دوباره آن یا تعویض مجددا باطری  اشاره کرد.

انواع شمع ال ای دی

شمع LED که در بازار موجود است، انواع مختلفی دارد. این شمع‌ها در رنگ‌هایی مثل قرمز، زرد و … و در مدل‌های قلبی، استوانه‌ای، دایره و … وجود دارند و شما می‌توانید تنها با گرفتن یک تماس با دیپا شمع، رنگ و مدل مورد نظر خود را در به صورت عمده خریداری کنید.

دلیل استفاده از شمع ال ای دی

با خرید جاشمعی چوبی سه تایی و تعدادی شمع LED دیگر نیاز به خرید مداوم شمع ندارید. این نوع شمع مانند شمع لاو و شمع وارمر قلبی در دسته شمع های تزیینی قرار می‌گیرند و بهترین گزینه برای مهمانی‌ها هستند. شعله این شمع از لامپ led است و زمانی که عمر باطری آن تمام شود می‌توانید آن را تعویض کنید.

خرید و فروش انواع شمع ال ای دی

شمع ال ای دی

با نزدیک شدن به ولنتاین الان بهترین زمان برای خرید شمع لاو و شمع وارمری قلبی است  اما شمع‌های led  نیز گزینه خوب و کم هزینه‌ای برای این روز و جشن است . اگر قصد خرید شمع برای مهمانی یا استفاده روزانه در خانه را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید شمع ال ای دی است. کافی است با مشاوران ما در دیپا شمع تماس بگیرید تا در کمترین زمان بهترین شمع ال ای دی و سایر شمع های تزیینی را با بهترین قیمت در اختیار داشته باشید.

 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید