مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده شمع قلمی اکلیلی رنگی

آنچه در این مقاله می خوانید...

همه چیز درباره شمع اکلیلیفروش فوق العاده شمع رنگی اکلیلی

شمع قلمی اکلیلی رنگی از جمله پرکاربردی ترین انواع جاشمعی دوتایی و این محصول در مراسم های مختلف به شمار می آید.

در این مقاله به بررسی اجمالی انواع شمع تولیدی، سایز و اندازه های آنها و ارزانترین شیوه سفارش و خرید عمده در بازار داخلی خواهیم پرداخت.

خرید عمده شمع قلمی اکلیلی رنگی

همه چیز درباره شمع اکلیلی

همه چیز درباره شمع اکلیلی شمع که به آن سپندار نیز می گویند نوعی وسیله برای تولید گرما، تامین روشنایی و بکارگیری به عنوان ابزار تزئینی است.

امروزه بیشترین کاربرد این محصول برای استفاده های تزئینی است که علت آن را می توان در تولید مدل های مختلف فانتزی با رنگ های زیبا و اکلیلی دانست.
به طور کلی انواع شمع بر اساس شکل ظاهری و اندازه به ارقام و مدل های متنوعی مانند شمع قلمی، استوانه ای، میله ای و پیچ دسته بندی می شوند.

برای تولید جاشمعی دیوارکوب و همه آنها از ماده اولیه ای به نام پارافین و یک نخ مخصوص استفاده می کنند. شمع های تولیدی ابتدا سفید رنگ هستند اما در فرآیند تولید و با اضافه نمودن رنگ و اکلیل های مورد نظر می توان آنها را با رنگبندی و طرح های مخصوص عرضه نمود.
شمع اکلیلی قلمی در دو مدل ۲۰ و ۳۰ سانتی متری تولید می شود. فیتیله آن از نوع پنبه فرآوری شده و پارافین به کار رفته در تولید ۲ درصد می باشد. رنگبندی این محصول بسیار متنوع است اما رنگ های مشکی، سفید و سبز جزء نمونه های پرفروش در بازار داخلی به شمار می آیند.
نوع بسته بندی شمع اکلیلی تولیدی به صورت کارتنی است که در هر کارتن برای ارقام ۲۰ سانتی متری شامل ۲۱ بسته شمع و مدل های ۳۰ سانتی متری شامل ۱۵ بسته شمع می باشند.

فروش فوق العاده شمع رنگی اکلیلی

فروش فوق العاده شمع رنگی اکلیلی همانطور که اشاره شد انواع شمع رنگی اکلیلی و ساده کاربردهای مختلفی دارند. برخی ترجیح می دهند بر سر میز شام، مهمانی های خانوادگی، جشن تولید، عقد، مراسم های مذهبی، عزاداری ها و … مدل های فانتزی و اکلیلی را به کار ببرند.
برخی از مهمترین نکاتی که برای نگهداری و افزایش طول عمر این محصولات مهم است و شاید کمتر کسی به آنها توجه کند می توان موارد زیر را نام برد:

  • قبل از روشن کردن شمع حدود یک ساعت آن را در فریزر قرار دهید، با این کار سوختن شمع کندتر می شود.
  • برای نگهداری دراز مدت شمع، حتماً جایی به دور از نور آفتاب انتخاب کنید. چرا که شمع به راحتی تغییر شکل خواهد داد.
  • سعی کنید شمع های اکلیلی را در یک پوشش شیشه ای یا کارتنی قرار دهید، چرا که در برابر نور و دمای اتاق تغییر رنگ می دهند.
  • بهترین مکان برای نگهداری انواع شمع در خانه، فریزر است. برای این کار می توانید شمع را در یک ظرف فلزی گذاشته و در گوشه فریزر نگهداری کنید.

امروزه فروش شمع اکلیلی به صورت عمده و با قیمت فوق العاده با شیوه های مختلفی امکان پذیر است. در این مرکز نمایندگان فروش به صورت مستقیم اقدام به عرضه انواع شمع با برندهای ایرانی و ارقام وارداتی تزئینی با ارزان ترین قیمت می کنند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید