مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید شمع هندوانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید شمع هندوانهویژگی های شمع هندوانه
شمع هندوانه

خرید شمع هندوانه از دیپا شمع که خود یک تولید کننده در زمینه این قبیل محصولات می باشد بسیار مقرون به صرفه و با اطمینان است.جهت سفارش و خرید محصولات با شماره ذیل تماس بگیرید.

خرید شمع هندوانه

شمع هندوانه ای

شب یلدا یکی از رسوم و جشن های زیبای ایرانی است که هر ساله در آخرین روز آذرماه برگزار می شود. در این جشن مردم با پاییز خداحافظی کرده و آرزو می کنند تا زمستان پیش رو را به خوبی سپری کنند. در نتیجه افراد در شب یلدا تلاش می کنند تا تزییناتی را برای هر چه زیباتر شدن این شب به کار گیرند و یکی از گزینه های خوب برای بخشیدن رنگ و لعابی خاص به این جشن ها، استفاده از شمع و به ویژه شمع هندوانه است.

ویژگی های شمع هندوانه

شمع طرح هندوانه

هندوانه یکی از اصلی ترین خوراکی هایی است که در شب یلدا مصرف می شود و به یکی از نمادهای این شب تبدیل شده و شمع با نور زیبایی که دارد، فضایی شاعرانه و عرفانی برقرار می کند. ترکیب این دو به شکل شمع هندوانه می تواند انتخاب خوبی باشد تا بتوانیم شب یلدایی زیبا و به یاد ماندنی بسازیم.

ما برای تولید شمع هندوانه سعی داشته ایم تا از پارافین با کیفیت استفاده کنیم. رنگ های به کار رفته در این شمع همان رنگ های مخصوص هندوانه یعنی قرمز، سبز، سفید و دونه های سیاه است که در طرح ها و قالب های مختلفی ارائه شده اند مانند گل رز، شمع هندوانه هرمی شکل، مکعب و غیره.

اگر قصد داشتید با استفاده از شمع هندوانه، جلوه ی بصری بیشتری به سفره های شب یلدای خود ببخشید، می توانید به دیپا شمع اعتماد کنید تا بهترین و با کیفیت ترین نوع شمع هندوانه را در اختیارتان بگذارد.

دیپا شمع به سراسر کشور ارسال محصول دارد.

برای خرید عمده می توانید از کارشناسان ما مشورت بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهند و تجربه خوبی از خرید از سایت دیپا شمع داشته باشید. می توانید مدل های پیشنهادی خود را از طریق شماره تماس بالا با ما در میان بگذارید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

2

2 پاسخ به “خرید شمع هندوانه”

  1. تنوع شم های شب یلدا خیلی زیاده .اوم گیج میشه کدومشا بگیره ولی یک مدلشا حتما باید گرفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید