مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انبوه شمع قلمی 30 سانتی سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با شمع قلمی 30 سانتیتولید شمع قلمی 30 سانتی رنگی

خرید انبوه شمع قلمی 30 سانتی در رنگ های مختلف صورت می گیرد‌؛ اما به طور کلی شمع های سفید رنگ، بسیار پرفروش می باشند؛ زیرا می توان آنها را در کنار سایر شمع های رنگی قرار داد. می دانیم که رنگ سفید، خنثی بوده و با کلیه رنگ ها هماهنگ می شود. خرید انبوه شمع قلمی 30 سانتی سفید

آشنایی با شمع قلمی 30 سانتی

آشنایی با شمع قلمی 30 سانتی شمع ها، لوازم تزئینی بسیار مهمی هستند که از سال های بسیار دور در مناسبت های مختلف استفاده شده اند. 

به طور کلی، شمع کالایی تزئینی از جنس پارافين می باشد؛ هر چند که امروزه مواد دیگری نیز به ترکیب شمع ها اضافه شده و آنها را متنوع تر از قبل نموده است. 

انواع شمع را می توان به دو دسته ساده یا معمولی و ژله ای تقسیم نمود‌؛ طبیعتا هر کدام از اینها به نوبه خود تنوع بی نظیری داشته و از لحاظ طرح، رنگ، مدل و اندازه با یکدیگر فرق دارند. 

در حال حاضر اقسام گوناگون شمع در اشکال مختلف با تنوع بالا تولید می شوند‌؛ به نحوی که هنر شمع سازی با مجسمه سازی برابری می کند‌؛ اما در میان مدل های مختلف، به نظر می رسد که هنوز هم شمع های قلمی 30 سانتی جایگاه ویژه ای داشته باشند. این شمع ها به میزان بالایی جهت مصارف مختلف از جمله سفره هفت سین استفاده می شوند. 

شمع 30 سانت قلمی، اندازه نسبتا استانداردی داشته و به همین دلیل بسیار پرمصرف است‌؛ این شمع ها به صورت ساده یا طرح و نقش دار در رنگ های مختلف موجود می باشند. 

تولید شمع قلمی 30 سانتی رنگی

تولید شمع قلمی 30 سانتی رنگی تولید شمع قلمی 30 سانتی رنگی به میزان بالایی انجام می گیرد‌؛ زیرا همان طور که در قسمت قبل تا حدودی اشاره شد‌؛ با وجود تنوع بی نظیر شمع های تزئینی، هنوز هم نمونه های قلمی، جایگاه ویژه ای داشته و بسیار پر کاربرد می باشند. 

تولید شمع رنگی 30 سانتی باعث پوشش سلیقه های مختلف شده است‌‌؛ زیرا هر کس با توجه به نظر خود برخی از آنها را می پسندد. 

شمع های قلمی 30 سانتی رنگی با استفاده از قالب های نسبتا باریک به درازای 30 سانت، تولید می شوند؛ برای تهیه این محصول، پارافين، رنگ مخصوص و سایر ترکیبات را در قالب ریخته و یک فتیله (نوعی نخ با جنس خاص) را در وسط مواد قرار می دهند.  می دانیم که این نخ، نهایتا از سر شمع بیرون آمده و باعث سوختن شمع می شود. در واقع فتیله مذکور به واسطه مرطوب شدن توسط موم شمع، آتش گرفته و به آرامی می سوزد. 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید