مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده شمع وارمر قلبی بسته ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

منظور از شمع وارمر چیست؟فروش مستقیم انواع شمع وارمر قلبی 100 عددی

نوعی از شمع ها که علاوه بر جنبه ی تزیینی در اشپزی نیز کاربرد دارند شمع های وارمر نام دارند که در شکل های گوناگونی نظیر شمع وارمر قلبی به بازار عرضه شده اند . تولید کنندگان بسیاری اقدام به تولید این محصول نموده اند که هریک قیمت و کیفیت متفاوتی از آن را ارائه کرده اند.

تولید کننده شمع وارمر قلبی بسته ای

منظور از شمع وارمر چیست؟

منظور از شمع وارمر چیست؟

یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین و پرفروش ترین شمع هایی که در دنیا تولید و به بازار ارائه شده است ، شمع های وارمر می باشد . نام دیگر این شمع ها تی لایت (TEA LIGHT) است . این شمع ها دارای قابلیت ها و ویژگی هایی می باشند که نسبت به دیگر شمع ها متمایز شده اند و خریداران بسیاری را به خود جذب نموده اند . از ویژگی‌هایی که شمع‌های وارمر دارند ، چراغک زمان سوختی است که در بالای آن ها قرار دارد . این شمع ها معمولاً در جشن ها و مراسم ها مورد استفاده قرار می‌گیرند . در نتیجه مطلوب تر است که زمان سوخت آن ها بالاتر باشد . زمان سوختن شمع های وارمر به طور تقریبی حدود ۴ تا ۵ ساعت می باشد و به همین خاطر محبوبیت این شمع ها بالاست . ذکر این نکته نیز خالی از لطف نمی باشد که یک شمع وارمر استاندارد حدوداً ۳۲ وات خروجی دارد . از دیگر کاربردهای شمع های وارمر می‌توان به استفاده از آن ها در رستوران ها اشاره نمود . قبلا از این شمع ها بیشتر در ظروفی که قوری چای روی آن ها قرار می‌گرفت استفاده می شد که روشن کردن این شمع موجب گرم نگه داشتن چای می شد . سپس با ورود ظروف وارمر و سوفله به بازار از این شمع ها جهت گرم نگه داشتن غذا استفاده شد . در نتیجه این شمع ها به شمع های پرطرفدار و محبوبی در بین رستوران دارها تبدیل گشت .امروزه این شمع ها در اندازه ها و رنگ ها و شکل های گوناگونی تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

فروش مستقیم انواع شمع وارمر قلبی 100 عددی

فروش مستقیم انواع شمع وارمر قلبی 100 عددی

شمع های وارمر در شکل های مختلفی نظیر دایره ، قلب و غیره به بازار عرضه شده‌اند . برای تهیه شمع قلبی شما می‌توانید به مراکزی که فروش شمع وارمر را به طور مستقیم انجام میدهند مراجعه کنید . این مراکز در سراسر ایران وجود دارند و شما می توانید با مراجعه به ان ها به تعدادی که می خواهید شمع مورد نیازتان را تهیه نمایید . این شمعها در بسته بندی های گوناگونی به بازار عرضه شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به بسته‌بندی ‌شمع وارمر 100 عددی اشاره نمود .

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید