مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده ست شمع استوانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ست شمع استوانه ای چیست؟فروش مستقیم ست شمع استوانه ای

ست شمع استوانه ای عموما به صورت سه تایی با بلندای قد متفاوت است و معمولا دارای تنوع رنگ بندی هم می باشد. مجموعه پیش رو تولید کننده انواع ست شمع استوانه ای رنگی می باشد. جهت خرید عمده شمع از تولیدی با قیمت مناسب می توانید با مدیران فروش این مرکز در ارتباط باشید.

ست شمع استوانه ای چیست؟

ست شمع اکلیلی چیست؟

ست شمع استوانه ای یک نوع ست شمع تزیینی به حساب می آید که معمولا هم به صورت استوانه ای شکل تولید و ساخته می شود. در پاره ای از مواقع برای زیبایی بصری، ارتفاع این سه شمع را متفاوت در نظر می گیرند.

نکته جالبی که درباره ست شمع استوانه ای وجود دارد این است که تنوع رنگی این محصول بالا است. این شمع ها بیشتر در رنگ های مشکی، سفید، طلایی و نقره ای ساخته و تولید می شوند. همچنین اینگونه ست ها می توانند اکلیلی و یا تک رنگ ساده نیز باشند. انواع ست شمع طرح دار هم در بازار به فراوانی وجود دارد.

اما آیا می دانید ست شمع استوانه ای از چه موادی تشکیل شده است؟

ماده اصلی ساخت شمع پارافین است که از روغن های سنگین نفتی بدست آمده است. پارافین به صورت های مایع، پودری، ژله ای و … در بازار موجود می باشد. برای تولید شمع استوانه ای به پارافین، رنگ و فیتیله نیاز است.

ست شمع استوانه ای کاربرد های زیادی دارد که از مهمترین موارد استفاده از اینگونه شمع ها می توان به تزیین دکوراسیون منزل، تزیین سفره عقد، میز جشن تولد، مراسم ترحیم و جلوه دادن به سفره هفت سین اشاره کرد.

فروش مستقیم ست شمع استوانه ای

فروش مستقیم ست شمع تولد اکلیلی استوانه ای

این مرکز به صورت مستقیم و بدون هیچگونه واسطه ای انواع ست شمع استوانه را در رنگ های مختلف به فروش می رساند. همچنین این مجموعه فروش شمع استوانه ای، شمع اکلیلی و انواع ست شمع را نیز به صورت عمده در دستور کار خود قرار داده است.

مهمترین مزیت فروش شمع استوانه ای به صورت مستقیم ارائه قیمت مناسب و رقابتی به مشتریانی است که قصد خرید عمده را دارند. خرید با قیمت پایین تر در نهایت می تواند منجر به سود بیشتر شود و این همان چیزی است که یک مغازه دار و یا فروشنده از خرید خود انتظار دارد.

شمع تولد استوانه ای عموما تنوع رنگ بالایی دارد. همچنین ذکر این نکته ضروری است که این شمع ها معمولا ریز و باریک هستند تا بتوان آن ها را در داخل کیک فرو کرد در حالیکه شمع های استوانه ای قطور تنها مناسب زیبایی بخشیدن به میز تولد هستند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید