مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تنوع بالای مدل شمع یلدا در سایت دیپا شمع

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید انواع مدل شمع یلدا از سایت دیپا شمع مدل شمع یلدا و خواص رنگ ها
شمع شب یلدا

تنوع بالای مدل شمع یلدا در سایت دیپا شمع  این امکان را به خریداران می دهد  که زیباترین شمع ها را انتخاب کنید.  جهت مشاوره در خرید شمع با کیفیت و زیبا می توانید با کارشناسان مجرب سایت‌ دیپا مشورت کنید و با استفاده از راهنمایی های آنها بهترین خرید شمع را برای شب یلدا داشته باشید.

خرید انواع مدل شمع یلدا از سایت دیپا شمع

مدل شمع یلدا

مدل شمع یلدا در سایت دیپا از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و شما می توانید با مراجعه به آن سایت انواع مدل شمع یلدا را مشاهده کنید معمولا انار و هندوانه جزو مدل هایی می باشند که در شب یلدا بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند این دو مدل از پرطرفدارترین مدل شمع می باشند. در صورتی که این دو شمع در سفره یلدای شب یلدا قرار بگیرند زیبایی بسیار خاصی به سفره می بخشند و معنی شب یلدا را به خوبی نشان می دهند.

 

مدل شمع یلدا و خواص رنگ ها

مدل شمع یلدا

هر یک از رنگ های شمعی که در شب یلدا بر روی سفره شب یلدا قرار می گیرند دارای معنی خاصی می باشند. برای مثال: رنگ سبز شمع هندوانه تعادل روح و جسم را به دنبال دارد و این رنگ را بهبود دهنده بیماری می شناسند. رنگ قرمز شمع انار نشان از عشق و سلامت می دهد، شما با استفاده از شمع انار انرژی و هیجان را به سفره شب یلدای خود می بخشید. رنگ سفید را می توانید در کنار دو رنگ سبز و قرمز قرار دهید و از این ترکیب زیبا در سفره یلدا خود لذت ببرید. شمع رنگ سفید که نوع دیگری از مدل شمع یلدا می باشد، نشانگر این است که این شمع می‌تواند انرژی منفی را از بدن و محیط زندگی شما دور کند.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید