مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

بازار فروش شمع وارمر ۱۰۰ تایی در اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی ویژگی های  شمع وارمر ۱۰۰ تاییچرا شمع وارمر ۱۰۰ تایی مقرون به صرفه هستند؟فروش عمده شمع وارمر ۱۰۰ تایی
شمع وارمر ۱۰۰ تایی

شمعدان تزئینی دیواری و شمع وارمر ۱۰۰ تایی در رنگ های متنوع و با قیمت مناسب در دسترس شما است.کافی است با واحد مشاوره ما در تماس باشید تا بهترین برند را متناسب با بودجه و هزینه به شما معرفی نمایند.

بررسی ویژگی های  شمع وارمر ۱۰۰ تایی

شمع وارمر ۱۰۰

شمع وارمر یکی از بهترین و پرطرفدارترین شمع های تزیینی است. شمع‌های وارمری در انواع و شکل‌های مختلفی تولید می‌شوند. شمع وارمر ۱۰۰ تایی از بهترین نوع این شمع‌ها در کنار شمع وارمر اکلیلی و شمع وارمر قلبی است. پارافین این نوع شمع در یک آلومنیوم سکه ای همراه با فیتیله قرار گرفته است. تعداد این شمع همانطور که مشخص است ۱۰۰ عدد و در ابعاد ۶٫۵*۱۹٫۵٫*۲۰ سانتی‌متر است. مدت زمان سوختن شمع ‌های وارمر قلبی یا سکه‌ای تقریبا ۴ ساعت است. برای خرید شمع وارمر ارزان می‌توانید از دیپا شمع کمک بگیرید.

چرا شمع وارمر ۱۰۰ تایی مقرون به صرفه هستند؟

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از شمع وارمر ۱۰۰ تایی تعدا بالای آن‌ها و هزینه‌ای است که برای آن می‌شود. زمانی که شما یک بسته ۱۰۰ تایی از آن را بخرید می‌توانید برای مدت ها از آن استفاده کنید. از دیگر شمع‌های مقرون به صرفه وارمری می‌توان به شمع وارمر قلبی و شمع وارمر اکلیلی اشاره کرد. لازم به ذکر است شمع‌های وارمری ۱۰۰ تایی در رنگ‌های مختلفی مانند قرمز، مشکی، شمع صورتی و حتی اکلیلی نیز تولید می‌شوند. اما پرطرفدارترین این محصولات رنگ سفید آن است. شمع وارمری ۱۰۰ تایی بهترین گزینه برای شمع‌آرایی جشن‌هایی مثل تولد، عروسی و حتی ولنتاین است.

فروش عمده شمع وارمر ۱۰۰ تایی

شمع وارمر ۱۰۰

 

چند سالی است که فروش جاشمعی طلایی و شمع وارمر ۱۰۰ تایی افزایش پیدا کرده است به همین دلیل ممکن است قیمت این محصول در هر شهر یا فروشگاهی متفاوت باشد. اگر به دنبال شمع وارمر ارزان و دیگر شمع‌ها از جمله شمع وارمر اکلیلی و شمع وارمر قلبی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید شمع ارزان از دیپا شمع است. این مجموعه به شما کمک می‌کند بهترین و با کیفیت‌ترین شمع را به آسانی خریداری کنید. برای ثبت سفارش یا اطلاع از قیمت انواع شمع های لاکچری و تزیینی کافی است  به سایت دیپا شمع مراجعه کنید یا با کارشناسان فروش این گروه تماس بگیرید.

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید