مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

ایا تا به حال شمع برای یلداخریده اید؟

آنچه در این مقاله می خوانید...

شمع برای یلدا در شب یلدای ایرانیان
شمع برای یلدا

شمع برای یلدا ،شمع شب یلدا طرح هندوانه،شمع انار بزرک،شمع انارساده شب یلدا،شمع یلدایی،شمع شب یلدا هندوانه،شمع های یلدایی،شمع شب یلدایی،خرید شمع یلدا ،شمع سفره یلدا،مدل شمع شب یلدا

شمع برای یلدا

شمع برای یلدا در شب یلدای ایرانیان

شمع برای یلدا

همانگونه  که می دانید واژه یلدا از  واژه سُریانی به  معنی تولد و زایش آمده است  ابوریحان بیرونی دانشمند ایرانی از شب یلدا به نام میلاد اکبر  ویا میلاد خورشید نام برده است.

در خصوص تاریخچه شب یلدا گفته شده است که به هزاران سال قبل باز می گردد.شبی که طولانی ترین شب سال است ان هم در حد یک دقیقه.این شب توسط ما ایرانیان ساکن ایران و خارج از کشور جشن گرفته می شود.اداب و رسوم های خاصی در این شب  در کنار بهترین عزیزانمان اجرا می شود از حافظ خوانی گرفته تا روشن کردن شمع در سفره یلدا .

به خاطر این شب به یاد ماندنی کسی نیست که نخواهد این مراسم و جشن را از دست بدهد ولو خیلی مختصر.همه خانواده ها به خصوص بزرگتر ها با دعوت از فرزندان و کوچکتر های فامیل در این کار پیش قدم می شوند و مراسم شب یلدا را در منزل خود برپا می کنند .

هرچند امسال به دلایل شیوع بیماری کرونا و همچنین  رعایت حال بزرگترها این مراسم انجام نمی شود ولی هر خانواده ایی در منزل خود این جشن را برگزار خواهد کرد

به هر حال امیدواریم  برای تزئین سفره شب بلدا خرید شمع مخصوص شمع یلدا را فراموش نکنید .شمع برای یلدا را می توانید از مراکز معتبر خریداری کنید .به مناسبت این شب  مجموعه دیپاشمع نیز شمع های متنوعی تولید کرده است  که همگی به نوعی ما را به یاد شب یلدا و به خصوص میوه های رایج و مرسوم ان مثل انار و هندوانه می اندازد.

مجموعه ما تولیدات متنوعی در زمینه شمع برای یلدا دارد.شما فروشندگان و تاجران فروش عمده شمع می توانید سفارشات خود را از طریق سایت ما انجام داده و با قیمت مناسب ان را خریداری نمایید.

شمع برای یلدا
 

نام مدیریت مجموعه

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیپا شمع شما را به خرید بهترین محصولات شمع دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید